anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

czy muszę przyjąć towar, który był sprzedany na fakturę?

zderzaki-wlkp
#8 Zapaleniec#

witam serdecznie, klient zamówił u mnie zderzak samochodowy, zakup na fakturę, po nipie widać, że prowadzi jakąś wypożyczalnię aut. Teraz chce oddać zderzak "bo mu nie pasuje", czy muszę przyjąć ten zwrot? Jeśli tak to czy muszę zwrócić również pieniądze za przesyłkę?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

mdrogeria
#21 Demiurg#

@zderzaki-wlkp produkt jest związany z profilem działalności klienta czyli zwrotu przyjmować nie musisz i tego bym się trzymał bo ....hmmm... nie nadaje się di publikacjii // chcesz to napiszę Ci przez CW // .

oznacz moderatorów

zderzaki-wlkp
#8 Zapaleniec#

dzięki, zderzaki.kaczmarek@op.pl

oznacz moderatorów

zderzaki-wlkp
#8 Zapaleniec#

Jak grzecznie i mądrze odmówić klientowi zwrotu?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@zderzaki-wlkp napisz grzecznie ,że produkt jest związany z proflilem dziallności i art. 38a. nie ma w tym przypadku zastosowania .

oznacz moderatorów

zderzaki-wlkp
#8 Zapaleniec#

dziękuję za pomoc, pozdrawiam

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@zderzaki-wlkp jak znam życie to dopiero początek , wróć jak będzie problem .... pozdr

oznacz moderatorów