Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam serdecznie, klient zamówił u mnie zderzak samochodowy, zakup na fakturę, po nipie widać, że prowadzi jakąś wypożyczalnię aut. Teraz chce oddać zderzak "bo mu nie pasuje", czy muszę przyjąć ten zwrot? Jeśli tak to czy muszę zwrócić również pieniądze za przesyłkę?
@zderzaki-wlkp produkt jest związany z profilem działalności klienta czyli zwrotu przyjmować nie musisz i tego bym się trzymał bo ....hmmm... nie nadaje się di publikacjii // chcesz to napiszę Ci przez CW // .
dzięki, zderzaki.kaczmarek@op.pl
Jak grzecznie i mądrze odmówić klientowi zwrotu?
@zderzaki-wlkp napisz grzecznie ,że produkt jest związany z proflilem dziallności i art. 38a. nie ma w tym przypadku zastosowania .
dziękuję za pomoc, pozdrawiam
@zderzaki-wlkp jak znam życie to dopiero początek , wróć jak będzie problem .... pozdr