czy muszę przyjąć towar, który był sprzedany na fakturę?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
witam serdecznie, klient zamówił u mnie zderzak samochodowy, zakup na fakturę, po nipie widać, że prowadzi jakąś wypożyczalnię aut. Teraz chce oddać zderzak "bo mu nie pasuje", czy muszę przyjąć ten zwrot? Jeśli tak to czy muszę zwrócić również pieniądze za przesyłkę?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@zderzaki-wlkp produkt jest związany z profilem działalności klienta czyli zwrotu przyjmować nie musisz i tego bym się trzymał bo ....hmmm... nie nadaje się di publikacjii // chcesz to napiszę Ci przez CW // .

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
dzięki, zderzaki.kaczmarek@op.pl

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak grzecznie i mądrze odmówić klientowi zwrotu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@zderzaki-wlkp napisz grzecznie ,że produkt jest związany z proflilem dziallności i art. 38a. nie ma w tym przypadku zastosowania .

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
dziękuję za pomoc, pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@zderzaki-wlkp jak znam życie to dopiero początek , wróć jak będzie problem .... pozdr