anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy muszę wydrukować etykietę do zwrotu?

Etopiryna66
#2 Obserwator#

Kupuję na allegro od ładnych paru lat , i pierwszy raz mi się zdarzyło że muszę zrobić zwrot . Wypełniłam formularz , zaznaczyłam opcję " odbiór w punkcie "  pobrałam go . Co dalej , czy muszę go wydrukować ? A co jeśli nie mam drukarki ? Czy kurier przyjedzie do mnie , czy muszę nadać na poczcie ? Pomóżcie mi , bo jestem zielona w tym temacie 

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

mdrogeria
#21 Demiurg#

Etopiryna66 musisz nadać na poczcie , namaluj numer na paczce i zanieś do placówki .

oznacz moderatorów

Etopiryna66
#2 Obserwator#

Numer zwrotu ? 

oznacz moderatorów

Etopiryna66
#2 Obserwator#

Dlaczego pytasz ?

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Etopiryna66 Instrukcję zwrotów masz tu; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-z-allegro-smart/jak-zwrocic-przedmioty-kupione-w-ramac...

Do zwrotu przez paczkomat nie potrzebujesz drukarki, wystarczy kod zwrotu wpisany ręcznie. Do innych zwrotów musisz jakimś sposobem wydrukować etykietę. Jeżeli nie masz takiej możliwości, musisz nadać zwrot dowolną metodą na własny koszt.

oznacz moderatorów

Etopiryna66
#2 Obserwator#

Towar dosterczył kurier DPD , a paczkomaty są Inpost . Jestem smart , czy w tym przypadku też na własny koszt ?

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Etopiryna66 jak przyszło DPD to musisz wydrukować etykietę i nadać s smarcie masz za darmo 🙂

W placówkach Poczty Polskiej (z wyłączeniem Agencji Pocztowych) lub w punkcie DPD Pickup
 

 

A jak chcesz nadać inaczej to na własny koszt 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Etopiryna66 Nie, masz darmowy zwrot. Wszytko napisane w linku powyżej;

Allegro Kurier DPD
W placówkach Poczty Polskiej (z wyłączeniem Agencji Pocztowych) lub w punkcie DPD Pickup
Wydrukowana etykieta nadawcza
 
 
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#