Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam problem z zakupionym towarem.. Zamówiłam lodówkę, która przyszła uszkodzona (uszczerbiona na kancie, na drzwiach), nie jest to uszkodzenie transportowe, ponieważ opakowanie było w nienaruszonym stanie, w pełni zapewniało bezpieczeństwo towaru przed zniszczeniem. Kontaktowałam się ze sprzedającym, wysyłałam zdjęcia uszkodzenia, dokładnie opisałam problem, ale on usilnie każe wzywać kuriera w celu spisania protokołu (twierdzi, że tylko w taki sposób może przyjąć reklamacje). Nie rozumiem celu takiej operacji skoro wyraźnie podkreśliłam, że towar nie został uszkodzony w transporcie- uszkodzenie musiało być już przed zapakowaniem lodówki do wysyłki. Proszę o pomoc bo nie do końca wiem jak rozwiązać problem. Czy tak jak wspomnial sprzedawca koniecznym jest wzywanie kuriera w celu spisania "protokołu odchyleń"?
Otwórz dyskusję sprzedającemu i domagaj się w niej wymiany produktu na pełnowartościowy. Nie masz obowiązku wzywania kuriera do spisywania protokołu. Gdyby sprzedawca ociągał się poproś o pomoc pracownika Allegro, będzie taka możliwość po 24h roboczych
@Client:45734362
Do złożenia reklamacji do Sprzedawcy nie musisz (ale możesz) posiadać protokół szkody.
W okresie zagrożenia pandemią w wielu przypadkach jest możliwość sporządzenia takiego protokołu przez internet (bez wzywania kuriera).
Warto (dla celów dowodowych) zachować nieuszkodzone w tym miejscu zabezpieczenia transportowe oraz sporządzić dokumentację fotograficzną, tak aby dało się wykazać że uszkodzenie nie mogło powstać po zdjęciu zabezpieczeń już po wydaniu przesyłki przez kuriera.