Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@betiju Tak, obejmuje, musisz tylko do wniosku dołączyć potwierdzenie przelewu.
Otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa zgłoś problem i poproś tam o pomoc Allegro.
Dyskusja na Allegro Lokalnie; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
Jeżeli nie otrzymasz towaru lub zwrotu wpłaty mimo to, zamknij Dyskusję jako nierozwiązaną i złóż wniosek o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
Jeśli będziesz miała problem ze złożeniem wniosku, daj tu znać.
Napisz do allegro ,zrób skan tego przelewu na konto prywatne tego sprzedawcy .Jeśli to jeszcze możliwe to otwórz dyskusję .
Serdecznie dziękuję 😊 strasznie sie balam bo telefon byl bardzo drogi. Niestety oszuści grasują wszędzie