Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Anulowałem zamówienie jeszcze przed kliknięciem zapłać, a ponieważ skorzystałem też z monet, to monety zniknęły i nie ma teraz jak skorzystać ponownie z monet, to chyba nie w porządku.
@opolki spokojnie monety wrócą do 24 h
@opolki płatność miała status "rozpoczęta", dlatego kupon nie wrócił automatycznie.
Teraz zobaczysz go w tej zakładce oraz na formularzu płatności i dostawy, po wybraniu płatności z góry, w części "Twoje zniżki". Kupon jest ważny do 16 listopada 2022 roku.
No ale gdyby to był ostatni dzień, czy nawet przedostatni, tobym kupon stracił, coś jest nie tak, bo co z tego, że płatność rozpoczęta, jak przecież od razu anulowana, dlaczego niby mam czekać 24 h? Przecież w ten sposób przez te 24 h nie mogę zrobić zakupów.
@opolki na nic nie musisz czekać, kupon jest już gotowy do ponownego wykorzystania 🙂
Po prostu status płatności sprawił, że nie zadziało się to automatycznie, ale teraz już wszystko się zgadza i możesz z niego skorzystać przy innym zakupie.
No to super, że jest, ale gdy chciałem ponowić zakupy, to kuponu nie było, i jeszcze z pól godziny nie było. Wydaje mi się, że w takiej sytuacji szybciej (powiedzmy po 2 min) powinien wrócić.
@opolki już wyjaśniam 🙂 Wrócił, ponieważ ja anulowałam rozpoczętą płatność, dlatego przy ponowieniu płatności się nie pojawił. Wtedy był "zaksięgowany i w trakcie realizacji", dopiero po anulowaniu płatności i "uwolnieniu" może być ponownie wykorzystany.
Ogólnie sytuacja jest stresująca dla kupującego, szkoda, że kupon nie wraca automatycznie, w końcu anulowałem, zanim jeszcze pomyślałem o płaceniu.
@opolki a to anulowałeś zakup czy tylko płatność?
Anulowałem zakup, ale przed zapłaceniem. Chciałem uzupełnić dane, ale po ponowieniu tego samego zakupu monet już nie było.
Z ciekawostek: jak chciałem blikiem zapłacić, to kupon się anulował, to dziwne.