Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Zwracam zakup przy którym tez płaciłem za przesyłkę. Korzystając z funkcji zwrotu wyliczyło mi kwotę zwrotu równą kwocie samego przedmiotu. Czy kwote przesyłki powinien zwrócić mi sprzedający sam? Czy odbywa sie to jakoś systemowo? Czy powiniennem w tym celu upomnieć sprzedającego na przykład po przez dyskusje?
Pozdrawiam
Paweł
@kosiareczka_2009 a to był zwrot konsumencki czy reklamacja?
Jak zwrot konsumencki to koszt zwrotu jest po Twojej stronie. Jeżeli reklamacja to sprzedawca powinien zwrócić Ci również koszt odesłania.
@kosiareczka_2009 Formularz zwrotu tak działa, czyli nie są uwzględniane koszty wysyłki, ale sprzedawca ma obowiązek zwrócić Ci cenę przedmiotu + koszt wysyłki, więc to zrobi. Dopiero gdyby okazało się, że jednak nie zwrócił, rozpocznij Dyskusję.
@kosiareczka_2009
Sprzedawca powinien (w przypadku odstąpienia przez Kupującego od Umowy z Art. 27 UoPK) zwrócić także koszt najtańszej opcji dostawy w tej ofercie.
Jeżeli wybrana przez Ciebie opcja dostawy była najtańszą otrzymasz również pełen zwrot kosztów dostawy. Jeżeli nie była najtańszą: otrzymasz mniej (lub nic - z zapłaconych kosztów dostawy - gdy w tej ofercie dostępna była darmowa dostawa, której nie wybrałaś).