Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:101803187 Cześć. 🙂 Najczęściej na zgłoszenie reklamacji z tytułu rękojmi są 2 lata. O ewentualnym skróceniu tego terminu jako klient powinieneś zostać poinformowany przed zawarciem umowy.
@Client:101803187 sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi dwa lata ( prywatny może ją wyłączyć ) używane produkty mają rok rękojmi.
Tu śmiało napisz do sprzedającego że reklamujesz z tytułu rękojmi i poczekaj co odpisze, może rozpatrzyć reklamację bez odsyłania lub poprosić o odesłanie, jak uzna reklamację musi oddać za odesłanie, na rozpatrzenie reklamacji ma 14 dni po tym czasie jak nie odpisze reklamacja zostaje uznana za zasadną 🙂
Dziękuję za odpowiedź , tuner odsłałem 1.06.2022 a e-maila też do niego napisałem kilka dni później i nie mam żadnej odpowiedzi,jak mam napisać reklamację.A jak dalej będzie bez odzewu z jago strony co mam zrobić napisać do allegro, pozdrawiam wszystkich
@Client:101803187 pierw się pisze a potem odsyła 🙂 skąd miałeś adres ? dołączyłeś pismo reklamacyjne z żądaniem ? jak będzie problem napisz do allegro z prośbą o pomoc https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a
Jeśli to zakup od firmy to możesz udać się do rzecznika konsumenta https://uokik.gov.pl/kontakt.php?&print=1
Zależy jaka reklamacja, bo allegro uznaje że wszystko jest reklamacją nawet odebranie uszkodzonego produktu, nawet rozwalenie go przy otwieraniu :]