Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej ;),
Dwa lata temu miałam taką sytuację, że zamówiłam produkty na Allegro za ponad 200 zł (lustra). Przesyłka przyszła kurierem, nie odebrałam jej i wróciła do sprzedawcy. Jakiś czas nie kontaktowałam się w tej sprawie ze sprzedawcą, ale w końcu napisałam z prośbą o zwrot pieniędzy. Odpisali mi, że zrobią zwrot jednak do tej pory tego zwrotu nie zrobili i nie odpowiadają na maile. Czy po takim czasie mogę coś jeszcze zrobić?
Z góry dziękuję za info 🙂
@Client:37586970 a może zrobili i masz tu saldo po 2 latach masz pamięć 😄
Trochę Cię potraktowali jak Ty ich 😉 Chyba że jednak zwrócili jak sugeruje @kostas11
Nie, nie mam żadnego zwrotu w tym miejscu, które wskazał @kostas11 . Paczki nie odebrałam, bo akurat nie było mnie w domu.
@Client:37586970Pisz do sprzedawcy (nie odpowiada to dzwoń, podaj mu linka do tej dyskusji), mam nadzieje że masz jakieś sensowne wyjaśnienie powodu nieodebrania towaru. Zobacz co napisze i daj znać. Tylko pisz neutralnie nie na zasadzie żądań, to nie zawsze działa a tylko dodatkowo buduje "mur" 😉
@Client:37586970 Możesz poprosić o pomoc Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Jeśli sprzedawca jest jeszcze aktywny na Allegro, otrzyma odpowiedni komunikat.
@xyz96 właśnie jestem po rozmowie z panią na czacie 🙂 i sprzedawca został poinformowany, powinien odpowiedzieć w ciągu 48 godzin.
Bardzo Wam dziękuję za pomoc 🙂