Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Sprzedający prosi mnie o usunięcie negatywnej opinii produktu ponieważ doszliśmy do porozumienia ale nie zakończyliśmy jeszcze tematu. Została mi zaproponowana rekompensata itd. natomiast z tego co widzę opinię mogę edytować tylko raz z czym wolałabym poczekać do zamknięcia sprawy. Czy po usunięciu opinii będę mogła dodać ją ponownie kiedy zakończymy sprawę?
Dodatkowo chciałam zapytać jak mogę anulować zgłoszony zwrot? Nie będzie on jednak konieczny po omówieniu tematu z dostawcą.
Z góry dziękuję za odpowiedź!
@Client:101633755 tak, po usunięciu opinii będziesz mogła wystawić nową ponownie, jednak tylko raz. Tę możliwość będziesz miała z poziomu wiadomości mailowej z informacją o usunięciu opinii, po kliknięciu w [edytuj opinię]