Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zwróciłem zakup ( przez pomyłkę ) i otrzymałem tylko zwrot za towar bez opłaty za przesyłkę.
Czy to jest poprawne?
@krbar1 po odstąpieniu od umowy, sprzedający powinien zwrócić Ci koszt zamówienia i koszt najtańszej dostawy dostępnej w ofercie (nie liczy się dostawa za darmo w ramach Smart! jeśli była dostępna w ofercie, ale Ty z niej nie korzystałeś).
Dziękuje za szybka odpowiedź.:)
Zakup kosztował 22 zł. plus niestety 10,99 za dostawę. Dawno nie kupowałem bez dostawy za darmo w ramach Smart, dlatego chciałem wyjaśnić sprawę.
Będę wdzięczny za wyjaśnienie
dziękuję
@krbar1 sprawdziłam ten zwrot od sprzedawcy i widzę, że rzeczywiście otrzymałeś wyłącznie zwrot kwoty przedmiotu, a tak jak napisała Monika, sprzedający powinien zwrócić Ci koszt zamówienia i koszt najtańszej dostawy dostępnej w ofercie. W tej sytuacji zwróć się proszę do sprzedawcy i zapytaj go o pozostałą kwotę.