Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
zapłaciłem z pay pala,klient chce na ponownie płatnośc na prywatne konto -czy mozna zablokowac płatność
@TOMIKSIK Weźże to jakoś po ludzku napisz, bo nie wiem o co Ci chodzi. Nie ma takich numerów ofert.
A0B0ABC0-D716-43DE-8C94-EFBF6A34EC54
z Allegro lokalnie sprzedawca [edycja]
kupiłem i zapłaciłem przez kup teraz telefon .sprzedawca nalega na zrobienie pilnego przelewu na swoj prywatny rachunek
@TOMIKSIK Jak zapłaciłeś, to nic już nie płać. Czy aby na pewno zapłaciłeś z PayPal, czy może PayU?
@WREDZIA-W1 To chyba jakieś dzieci, albo żarty ktoś sobie robi.
@TOMIKSIK Nie płać dwa razy. Jeśli zapłaciłeś przez PayU i masz wpłatę zakończoną, sprzedawca ją otrzymał. Będzie problem z wysyłką, otwórz spór i poproś tam o pomoc Allegro; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
Po 14 dniach od zakupu, jeśli nie otrzymasz towaru, możesz wystąpić o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących;
https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
@TOMIKSIK, jeśli chodzi o opłacone zamówienie, widzę, że Twoja płatność została poprawnie zaksięgowana. Jednak w Allegro nie umożliwiamy płatności przez PayPal.
Dobrze, że napisałeś tutaj o swoich wątpliwościach, w takich sytuacjach na pewno nie powinieneś wpłacać środków na prywatne konto Sprzedającego, tylko dlatego, że Cię o to poprosił. Jeśli Sprzedający nie widzi płatności na swoim koncie, może się z nami skontaktować. Spróbuj porozumieć się ze Sprzedającym poprzez wiadomości na Allegro Lokalnie.
Gdybyś miał problemy, możesz też otworzyć Sprzedającemu Dyskusję. Możesz w niej poprosić o wypowiedzenie się pracownika Allegro.