anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy produkt jest opłacony

Client:101456929
#7 Wielbiciel#

Herbatka wielkoowocowa 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

😄

 

oznacz moderatorów

katarzynab1712
#15 Entuzjasta#

a jak wielkie te owoce?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:101456929 Nie, Twoje zamówienie nie jest jeszcze opłacone. Szczegóły swojego zakupu znajdziesz w zakładce Moje zakupy i jeśli je opłaciłaś status płatności powinien już się zmienić (w przypadku płatności kartą, BLIKIEM czy szybką płatnością). Jeśli status nie zmienia się mimo wpłaty, sprawdź czy pieniądze na pewno zostały pobrane z Twojego konta, a jeśli wpłata nie została pobrana, anuluj tę płatność, a następnie ją ponów. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów