Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@MaSteR_pL_2005 Nie, nie musi być przedmiot nowy, powinieneś otrzymać przedmiot sprawny, pozbawiony wad. Gwarancja zależy od daty produkcji tego wymienionego i od producenta.
Natomiast pozostaje ci rękojmia sprzedawcy ale liczona od daty pierwszej sprzedaży, a nie daty wymiany.
W przypadku gwarancji decyzją zapisy w warunkach gwarancji. Zazwyczaj produkt ma kontynuowaną gwarantancję, ale przedłużoną o czas realizacji wymiany gwarancyjnej. Czasem jest to 30, 60 lub 90 dni (w zależności od firmy), jeżeli minął już okres oryginalnej gwarancji (obowiązuje dłuższy termin, czyli albo do końca oryginalnej gwarancji przedłużonej o okres naprawy, albo jeden tych powyższych terminów).
Tu dodam, że gwarancja i niezgodność z umową (rękojmia) to dwa różne i niezależne od siebie świadczenia. Jedno w żaden sposób nie wpływa na drugie, czyli w przypadku reklamacji z tytułu gwarancji, okres odpowiedzialności sprzedawcy nie ulega przedłużeniu o czas naprawy gwarancyjnej. W drugą stronę działa to analogicznie.