Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
zareklamowałam u sprzedacy zakupiony materac i reklamacja została przez niego uznana. Otrzymała pieniązki na konto pomniejszone o koszt transportu (100zł). Sprzedający twierdzi, że koszty transportu miomo reklamacji ponosze ja. Czy to oby na pewno jest prawda?
Proszę o pomoc.
Edyta
@Edyta-14 jeśli uznał reklamację musi oddać co wpłacone oraz koszty odesłania na reklamację, udaj sie do rzecznika konsumenta, wyprostuje go o ile to firma sprzedawała 🙂
@Edyta-14 NIE. Przy uznanej reklamacji oddaje Ci całość kosztów ( łącznie z przesyłką zwrotną). Możesz napisac do Allegro, lub ( oraz) do Rzecznika praw Konsumenta.
@Edyta-14 @pinsplash @kostas11
Ale autorka tematu nie napisała czy chodzi o przesyłkę zwrotną na reklamacje.
Jeżeli te 100zł to był koszt transportu ze sklepu do klienta to w przypadku reklamacji sprzedawca tego kosztu nie zwraca. Zwraca tylko koszt odesłania towaru od klienta do sklepu na reklamacje.
@ares_ w przypadku reklamacji uzasadnionej / uznanej / sprzedawca zobowiązany jest pokryć wszystkie koszty jakie poniósł klient .Jeśli sprzedawca wysłałby nowy lub po naprawie to owszem , ale tu nastąpił zwrot środków .
@mdrogeria @ares_ Tak to jest koszt transportu poniesiony podczas zakupu matracu, nie podczas zwrotu. W takim razie nie mam prawa ubiegać się o zwrot tych kosztów?
@Edyta-14 Tak
@Edyta-14 Masz prawo ! ... jeśli sprzedawca się miga wal dyskusję i domagaj się swojego .
@ares_ Tak jak napisał Ci @mdrogeria Przy uznanej reklamacji zwracane są WSZYSTKIE koszty.