Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, kupiłem produkt cyfrowy w którym płatność jest o statusie - zakończona (BLIK).
Sprzedawca odmawia wydania produktu dopóki allegro nie przeleje mu środków na konto.
Czy jest to zgodne z regulaminem? (Nie mogę się nigdzie tego doszukać 😞 )
Zależy mi na czasie a zanim Pan/i sprzedawca zaksięguję pieniądze może potrwać naprawdę długo a mam szczęście do opóźnień...
Chciałbym dodać że jest to allegro lokalnie a nie zwykłe.
@Client:65870735 jeżeli płatność jest zakończona, to ma obowiązek w tej sytuacji wydać towar natychmiast. Ciebie nie interesuje- kiedy i jak odbierze pieniądze od Allegro.
Nie ważne które to Allegro.
Otwórz dyskusję: https://allegro.pl/dyskusje/nowa