Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie. Zakupiliśmy i oczywiście zakupiliśmy przez system payou expres do kawy za sumę 271zl tak jak było napisane w cenie sprzedaży tego oto expresy. Po 2 dnach otrzymaliśmy wiadomość od sprzedającego że ktoś popełnił błąd i wystawił ten oto produkt o ponad tysiąc złotych taniej i oczywiście przerwał cały proces. Czy to jest zgodne z naszym prawem klienta? Moim zdaniem jego problem jeżeli popełnił błąd i powinien to wysłać za cenę która zakupiliśmy. Spotkał się ktoś z takim problemem
@Client:72872105 jest coś takiego jak rażąca pomyłka w cenie art. 84 kc . W takich przypadkach kupujący może odstąpić od realizacji zakupu.
@Client:72872105 Jest umowa i jak sprzedający zwraca Ci śrdoki, allegro nie może nic z tym zrobić, pozostaje Ci sąd.
@Client:72872105 Powinien, ale jak widać nie wyśle.
Jak chcesz to możesz iść z tym do sądu.
Tak jest opisane w prawie w kpc jako błąd w cenie art 84. Zgodnie z prawem za wymuszanie sprzedaży poniżej kosztów w tej cenie na wymuszającego jest paragraf.