Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wystawiłem opinię 'nie polecam' sprzedającemu, bo nie dotrzymał terminu dostawy, i nie dość że wysłał nieprawidłowy towar, to jeszcze okazał się niekompletny. Dodatkowo miałem problemy ze zwrotem towaru i otrzymaniem z powrotem wpłaconej kwoty.
Sytuację opisałem rzetelnie i zgodnie z prawdą w opinii. Sprzedający odpowiedział na opinię, przedstawiając swoją, nieprawdziwą wersję wydarzeń (np. że nie ma wpływu na firmę kurierską, mimo że to on wysłał towar dzień po dacie przewidywanej dostawy), lub że towar był zgodny z opisem w ofercie, a podstawowa część przedmiotu to 'element dodatkowy, nie część zestawu'.
Mogę jednorazowo edytować swoją opinię, ale czy sprzedający też ma taką możliwość? Chcę przestrzec innych kupujących przed tym sprzedającym, ale jeśli on też może edytować odpowiedź na opinię, to znowu obróci sprawę w taki sposób, żeby wyjść na niewinnego.
@pawlikt-p1 jeśli edytujesz opinię będzie to nowa opinia z nową datą , jak najbardziej sprzedawca będzie mógł się do niej odnieść .
@pawlikt-p1 zarówno Ty jak i sprzedający macie prawo do swojego stanowiska. Sprzedający ma prawo nie zgadzać się z Twoją opinią i się do niej odnieść.
Opinia to jest Twoja subiektywna ocena. Dlaczego sprzedawca miałby nie móc ustosunkować się do Twojej opinii?
Nie mam problemu z tym żeby się mógł ustosunkować, tylko niech nie kłamie w odpowiedzi, żeby się wybielić. Z jego odpowiedzi wynika że on wywiązał się z transakcji właściwie, a było zupełnie inaczej. Mogę napisać drugą opinię w której opiszę jak naprawdę wyglądała transakcja, ale co z tego jak odpowie tak samo jak za pierwszym razem - kłamiąc.
@pawlikt-p1 nie jesteśmy sądem, żeby stwierdzą kto kłamie, a kto nie. To co pisałem wyżej, sprzedający również ma prawo do odniesienia się do Twojej opinii. Możecie sprawę wyjaśniać na drodze prawnej.
@pawlikt-p1
Nikt postronny i tak nie ma możliwości zweryfikowania tego co tam napiszecie i w jakim stopniu pokrywa się to z rzeczywistością.
Tak więc zarówno Ty jak i sprzedający możecie napisać tam całą prawdę, półprawdę lub nawet całkowitą nieprawdę i nie będzie to miało żadnego znaczenia bo i tak nikt nie będzie w stanie tego zweryfikować 🙂
@pawlikt-p1 Ty widzisz to po swojemu , ów sprzedawca również , jedno jest pewne
ALLEGRO MOTA KOMUNIKATAMI !! bardzo często doprowadzając do konfliktów pomiędzy klientem a sprzedającym .
Zaproś sprzedawcę do wątku , dobrzy by było się zapoznać ze zdaniem drugiej strony , @gdvorek zweryfikuje przebieg transakcji .
Kuriera wybierasz ty, a jak to wysyłka w ramach Smarta, to robi to Allegro.
A co do terminu dostawy to jest to termin przewidywany przez Allegro na podstawie statystyk. Sprzedawca nie ma zbytnio możliwości edycji tego terminu.
Jeżeli chodzi niekompletność to tu ważne jest co było w opisie sprzedawcy, a nie w części z katalogu. Tak samo część zdjęć jest katalogu o sprzedawca nie ma na nie wpływy, one są przymusowe. Pamiętaj że część opisu i zdjęć przypisana jest przez Allegro do kodu EAN i każdy sprzedawca będzie to miał.
A co do tego że przedmiot był nieprawidłowy, to też pytanie co było w opisie, a nie w danych z katalogu. Jak pisałem wyżej używanie danych z katalogu jest obowiązkowe, a za błędy Allegro odpowiada sprzedawca (ale nie może nic zmienić, co najwyższej zgłosić).
Ps. Jaki termin wysyłki zadeklarował sprzedawca. Taka informacja też jest zawarta w dostępnych opcjach wysyłki, gdzie na dole.
Ps2. Allegro może też np zmienić opis produktu czy zdjęcia, bo uznają że ich będą lepsze. W końcu to Allegro wie lepiej od sprzedawcy, co ten oferuje.
@pecela nie pisz tak bo z tego wynika, że to sprzedawca odpowiada za to by oferować w danej ofercie to co allegro chce by oferował.
A nie czekaj, przecież to właśnie tak działa 🤣