Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Zakupiłem w firmie REA kolumnę prysznicową. Towar nie został do mnie dostarczony natomiast na aukcji zmienił się status na dostarczony. Zgłosiłem sprzedawcy tego samego dnia problem. Kurier przyjechał do mnie parę dni później chyba po interwencji sprzedawcy i poinformował mnie że zostawił paczkę przed biurem bo nie miał czasu czekać itp. Od miesiąca piszę sprzedawcy aby wyjaśnił ten temat natomiast on odsyła mnie do firmy kurierskiej żebym sam z nimi załatwiał tą sprawę. Nie za bardzo rozumiem ponieważ kupiłem od firmy REA towar z dostawą nie zlecając samodzielnie usługi dostawy. Proszę o pomoc w jaki sposób taki problem rozwiązać. Od lata przeprowadziłam wiele transakcji na allegro i nigdy nie spotkałem się z taką arogancją i brakiem zainteresowania po stronie sprzedawcy.
A to zakup od firmy czy prywatnego sprzedającego?
Od firmy.
@naomi1103 drugie ważne pytanie, czy w tej transakcji jesteś konsumentem czy "firmą".
Konsumentem, osobą prywatną z dostawą do miejsca pracy.
Więc otwórz dyskusję ze sprzedającym przez Allegro, nie może on tak sobie pisać i "olewać", sprzedający odpowiada za przesyłkę do chwili odebrania a Ty masz dowód że kurier Ci ją podrzucił nie dostarczył, więc w dyskusji napisz że czekasz za przesyłką: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa masz tu pomoc Allegro.
@LEW433 "Ty masz dowód że kurier Ci ją podrzucił nie dostarczył" ale jaki ten dowód? Ten post czy coś jeszcze? Sprzedawca ma status przesyłki - doręczona bez zastrzeżeń i co?
Odpowiedź kuriera, tak tu napisał kupujący!
@LEW433 ale na piśmie czy ma nagranie tej rozmowy?
Nie wiem a ty wiesz ?
@LEW433 no tak, kurier na piśmie nic by mu nie dał, a zakładam, że 99,9999% osób raczej nie nagrywa rozmów ... nawet telefonicznych.
Paczkę zostawił przed biurem? Czyli ma status dostarczona? Jeśli tak to odpowiedzialność za dostawę sprzedawcy się zakończyła.
Jak odpowiedzialność sprzedawcy się zakończyła? Dostawa była kierowana na adres z podaniem imiennej osoby i danych kontaktowych. Wg statusu dostawa była godz. 9.30 a ja przyjechałem o 10.20. Adres dostawy był moim miejscem a biuro mieści się w ciągu domków szeregowych. Czyli jak zamawiam, płacę za towar z dostawą. Sprzedający bieżę firmę która desantuje paczki pod blokami, na klakach schodowych itp. bez żadnego kontaktu i ustaleń i jest wszystko w porządku. Ja teraz mam wyjąć kolejny 1000 PLN i ponownie kupić z założeniem że może teraz kurier porządnie wykona usługę zleconą przez sprzedającego na allegro. ????????????????
Skontaktuj się z przewoźnikiem niech Ci pokażą dowód doręczenia tzn. podpisanie pokwitowanie odbioru kogo nazwisko widnieje czy coś.
Jestem ciekaw co odpisze firma kurierska.
Kurier był u mnie chyba po interwencji sprzedającego. Poinformował jak pisałem i stwierdził że trudno że ma wkalkulowane to ryzyko itp. Myslałem że firma kuruerska da do zgłoszenia sprzedającemu inf. zwrotną a on temat ze mną załatwi. Natomiast od tamtego momentu na moje zapytania w sprawie odsyła mnie do osobistego zgłoszenia reklamacjiw firmie kurierskiej.
Ale to wszystko my tu wiemy Ty masz otworzyć dyskusję i tam sprzedający ma 24godz. na odpowiedź i tam masz pomoc Allegro.
Jeśli kurier mówi Ci że ma wkalkulowane. Zgłoś do przewoźnika kradzież towaru / podrobiony podpis odbiorcy. Nie wiem jaki przewoźnik ale za podpis może nawet wylecieć z roboty.
@naomi1103 otwórz dyskusję, opisz całą sytuację. Niech sprzedawca składa reklamację do przewoźnika ponieważ nie otrzymałeś przesyłki. Jeżeli sprzedawca będzie próbował Cię zbyć użyj tam przycisku poproś allegro o pomoc.
@naomi1103 proponuje najpierw wyciszyc emocje. Nie zawiniłeś ani Ty ani sprzedający anie nawet firma kurierska sama w sobie.
Myśle że najlepiej jak najdokładniej opisac sytuacje ( łącznie z wicytą kuriera w dniu nastepnym i jego tłumaczeniami) i po prostu złożyc reklamacje do przewoźnika. Niech przewoźnik wyciąga konsekwencje wobec swojeg pracownika. Lub niech udowodni Twoim podpisem że paczka została doręczona.
Po uzyskaniu odszkodowania od przewoźnika bedziecie mogli ze sprzedającym dojśc do porozumienia czy zrobi Ci kolejną wysyłke czy też zwróci kase
No właśnie te emocje są zbędne no i ten niepotrzebny stres. Temat w dyskusji ze sprzedającym ciągnie się już prawie miesiąc. Ja piszę konkrety a on w 2 słowach kieruje mnie do firmy kurierskiej. Wg korespondencji on na początku złożył interwencję w firmie kurierskiej natomiast nie wiem dlaczego temat staną w miejscu a teraz kieruje mnie żebym sam się z nimi "szarpał".
Ja po prostu nie rozumiem tego stanowiska. Jeżeli ja wysyłam komuś paczkę nadając i zlecając firmie kurierskiej nie wyobrażam sobie abym odbierającemu w takim przypadku odpowiadał to se sam jedz czy pisz w tej sprawie do tej firmy podając link do zgłoszenia.