Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie chce uznać mi zwrotu ponieważ foliowe opakowanie kabla jest w jakimś miejscu uszkodzone i zatyczki ochronne na koncówki są inne niż były w oryginale , różnią się kolorem (dałem je nie chcący) . Moge wyslac te oryginalne zatyczki ale sprzedawca nie chce o tym słyszeć i mam mu jeszcze przelać teraz pieniądze na wysyłke żeby wysłał mi z powrotem kabel bo on mi zwrotu nie przyjmnie . Dyskusja allegro otwata ale bez skutku , moge jutro prosić allegro o pomoc tylko pytanie czy jest sens ? Da to coś czy jestem na przegranej pozycji ?
@andriu4455, jeśli sprzedający jest w stanie rzetelnie uargumentować spadek wartości towaru po Twoim użytkowaniu, może obniżyć kwotę zwrotu. W Dyskusji masz możliwość poproszenia o pomoc pracownika Allegro. Gdy to zrobisz, zajmie on w tej sprawie stanowisko.
Przedmiot jest nie naruszony , opakowanie posiada jakies male uszkodzenie i zatyczki nie te co były w oryginale . Twierdzi że nie ma co zrobić z tym kablem i nie przyjmuje zwrotu go . Czekam na jutro i prosze pracownika allegro o pomoc
@andriu4455 oczywiście sprzedawca nie może odmówić przyjęcia zwrotu, ale może obniżyć wartość 😞
Przecież od razu widać że kombinowane, przeczytaj co piszesz 😞 przedmiot nie naruszony, to jak zmieniłeś zatyczki, po co je ściągałeś ? pewnie podłączałeś kable żeby sprawdzić który lepszy i pomyliłeś 😞 skoro chcesz całą kasę to czy będziesz zadowolony jak w przyszłość dostaniesz kabel używany po zwrocie jako nowy ?
@kostas11: co było przedmiotem transakcji? kabel hdmi? kabel hdmi + zatyczki i worek foliowy? Moim skromnym zdaniem przedmiotem transakcji byl kabel a nie zatyczki i worek foliowy. Sprzedajacy ewidentnie probuje zrobic w konia kupujacego.
W ogole na Allegro widze niepokojący trend: a) zwroty kasy nawet po miesiacu/dwoch od odeslania i PO upomnieniu sie b) wysylania towarow niechlujnie spakowanych przez co przychodza uszkodzone i jest problem bo takie cos generuje dużą strate czasu c) wysylanie innego kolorystycznie towaru (np. czarny zamiast bialego) albo d) zwrot zanizonej kwoty po cichu i brak informacji, ze np. zamiast 4 szt zwracanego towaru bylo trzy (gdzie na filmie mam 4 pakowane rzeczy) e) wysylanie 1 szt zamiast 3.
Najgorsze w tym wszystkim jest to, ze sprzedajacy nie widza zadnej wlasnej winy. Podsumowanie jest takie: no zdarza sie.
@andriu4455 Nie takie zatyczki, prawdopodobnie nie ten kabel.... może nawet odesłałeś niesprawny, uszkodzony ...?
Żeby przyjąć taki niechlujnie wysłany zwrot sprzedający powinien dać kabel do serwisu do sprawdzenia i obciążyć cię kosztem serwisu. Przecież takiego śmiecia nie ma prawa nikomu więcej sprzedać.
Pięknie to opisał przed chwilą @Client:104371448 tyle że pomylił adres i pisał rzekomo o sprzedających.
@br.: jesli sprzedajacy ma z czyms problemy NIE powinien sprzedawac towaru zwlaszcza na allegro. Niech sie ograniczy do sprzedazy stacjonarnej. Kupuję coś, płacę - oczekuję, że towar zostanie dostarczony zgodnie z umową. Proste jak konstrukcja cepa. Ale nie...w przeciągu tygodnia dwóch roznych sprzedajacych; a) brak 2 rzeczy b) uszkodzony towar. Trzeba napisac wiadomosci i czekac na reakcje. Przy braku reakcji muszę załozyc spór i pilnowac tego. Strata mojego czasu. Bo ktos nie mogl od razu wszystkiego spakowac lub odpowiednio zabezpieczyc towaru.
Pół biedy jesli sprzedajacy jest ogarniety i zechce zalatwic temat bezproblemowo. Ale jak zaczyna robic problemy to dodatkowe schody i dodatkowa strata mojego czasu.
Generalnie polowa sprzedajacych powinna wypasc z Allegro bo jesli w negatywach pojawiaja sie te same opinie to znaczy, ze cos jest ewidentnie nie tak ze sprzedajacym.
Jak uszkodzony (niesprawny) to nie zwrot tylko reklamacja.😁
@andriu4455 Sprzedający nie może odmówić przyjęcia zwrotu przy zakupie konsumenckim, ale może pomniejszyć zwrot środków o taką wartość ile się zmniejszyła wartość towaru.