anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy sprzedający może odebrać zwrot towaru od kupującego?

Client:114361544
#7 Wielbiciel#

Kupiłam ciężki towar (ok 10kg za sztuke metr długości, w sumie 6 sztuk -60kg). Towar był źle zapakowany więc uległ uszkodzeniu w transporcie. Sprzedający przeprasza i mówi, żeby towar odesłać i zwróci pieniądze. Problem w tym, że opakowanie, w którym je dostałam nienadaje się do zabezpieczenia towaru - uszkodzi się jeszcze bardziej. tak jak i waga przesyłki jest za duża żeby odesłać ( na zwrocie wyskakuje max 37kg przez pocztex, żeby było za darmo dla mnie). Czy mogę domagać się zeby sprzedający odebrał ode mnie towar?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:114361544 czy poprosiłaś sprzedającego o odbiór tej paczki? 
Sprzedający odpowiada także za uszkodzenia w transporcie więc powinien umożliwić Ci odesłanie paczki (jeśli masz z tym problem) wysłać Ci etykietę zwrotu, więc najlepiej napisz do sprzedającego. W razie problemów możesz założyć dyskusję i w niej poprosić o naszą pomoc, ale najpierw napisałabym zwyczajnie przez Centrum wiadomości 🙂 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

Client:114361544
#7 Wielbiciel#

Rozmawiam z nim, ale sobie zwyczajnie kpi. Odpisał, ze wierzy, ze sobie poradze z zapakowaniem i ze mi nie moze pomóc osobiscie z pakowaniem. No ja zwyczajnie boje sie ze sie popsuje jak wysle i nie dostane pieniędzy. Dałam mu jeszcze opcje zeby przyslal mi opakowanie dostosowane do produktu, ale wątpię zeby sie zgodził 

Poprosze o odbiór.

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Po co rozmawiasz tak, masz narzędzia i pomoc Allegro, otwórz dyskusje i tam zgłoś problem: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów

Client:114361544
#7 Wielbiciel#

Oo ok dzięki za to, z allegro korzystam od niedawna dlatego nie znam wszystkich opcji. Tak zrobilam, dziękuję 🤗

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:114361544 Oczywiście że niech sobie odbierze, zgłaszasz reklamacje i poproś go o odbiór zgodnie z prawem, może także podesłać do Ciebie kuriera.

oznacz moderatorów