Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam towar w momencie zakupu data dostawy była na środę, po zakupie widnieje między środa a poniedziałkiem.Czy sprzedający mógł to zmienić po moich zakupach?
@Hieniu4 Nie, sprzedający nie mógł tego zmienić po zakupie. Zawsze jednak dokładnie sprawdzaj przed zakupem i rób sobie zrzuty ekranu, bo Allegro czasem inaczej pokazuje czas realizacji przed zakupem, a inaczej po zakupie w zakładce Moje zakupy, po kliknięciu w tytuł oferty.
Aby to teraz sprawdzić, zobacz tę samą ofertę sprzedawcy na liście jego ofert, nie w swojej zakładce Moje zakupy. O ile sprzedawca wystawia jeszcze ten sam towar.
Dziękuję
Hieniu4 to co widzisz jest tylko sugestią , czytając dalej dowiesz się ,że nie jest to żadna gwaracja tylko przez allegro przeciętnie wyliczony czas dostarczenia . Ten czas może się różnić w zależności jakiego przewoźnika wybierzesz.
Dziękuję
Wystaw mu negatywną ocenę, jeszcze przed wysłaniem paczki, to on odpowiada za wszelkie szachrajstwo, nieważne czy robi to z udziałem Allegro czy samemu.
Zrobiłeś mi dzień, więcej takich porad proszę 🤣
Z pewnością wina średniego wyliczenia dostawy, który jest robiony przez Allegro. Zawsze możesz dopytać sprzedającego czy da się a najlepiej dokładnie sprawdzać przed zakupem.Miałem takie dostawy które przychodziły przed terminem.😁
@Hieniu4
Sprzedający nie ma takich uprawnień, aby zmieniać te informacje po dokonaniu zakupu przez Kupującego.
Te informacje oblicza Allegro (wg sobie znanych algorytmów).
Przed zakupem wyświetla się predykcja czasu dostawy dla najszybszej dostępnej w ofercie formy dostawy na moment wyświetlenia oferty. Po zakupie wyświetla się predykcja czasu dostawy uwzględniająca faktyczny czas zakupu (i zapłaty lub wybrania płatności przy odbiorze), który jest późniejszy (mniej lub więcej) niż czas poprzedniego wyświetlenia oferty i uwzględniający faktycznie wybraną przez Kupującego formę dostawy (oraz tzw. godziny graniczne dla poszczególnych spedytorów).
Jeżeli np. w ofercie była do wyboru dostawa np. kurierem DPD (na następny dzień roboczy) oraz usługa Pocztex-u (kurier 48) doręczenia pod drzwi lub do punktu, a Ty wybrałaś Pocztex (i to np. w okolicach godz. 15) - to taka otrzymana po zakupie informacja jest jak najbardziej prawidłowa.
P.S.
Robienie screen-ów przed zakupem (poza uprawianiem wątpliwego hobby) nic więc nie wnosi do sprawy i niczemu w praktyce nie posłuży.