Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, pierwszy raz mam taką sytuację, ze muszę zwrócić kupiony przedmiot, ponieważ nie jest on sprawny. Wysłałam już formularz zwrotu przez allegro, ale czy mogę sprawdzić, że sprzedawca dostał tę informację i wie, że produkt do niego wróci? Co jeśli już w momencie opisania przeze mnie problemu w formularzu on się z tym nie zgadza i nie będzie chciał mi oddać pieniędzy? Dowiem się o tym dopiero po upływie 14 dni od otrzymania przez niego zwracanego produktu? Po prostu spodziewałam się jakiejś wiadomości, że "rozumiem, czekam na przesyłkę i wtedy oddam Pani pieniądze".....
@coldmint6 Oczywiście po wypełnieniu formularza o zwrocie sprzedający dostaje taką informację, ma On 14 dni na zwrot ale powinien zrobić to bezzwłocznie, może także wstrzymać się do czasu otrzymania zwrotu, tak Ty otrzymasz od sprzedającego i Allegro informacje o decyzji,
@coldmint6 Sprzedawca otrzymał Twój formularz zwrotu i wie, że odeślesz towar. Jeżeli to zwrot z powodu wad, niezgodności z opisem, w ramach reklamacji, sprzedawca będzie musiał Ci oddać pieniądze za towar + koszt wysyłki do Ciebie + koszt odesłania. Może jednak zamiast zwracać pieniądze za towar, dosłać Ci przedmiot sprawny na wymianę lub odesłać ten sam przedmiot po naprawie.
Jeżeli to był zwrot w ramach odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni, gdzie nawet nie musisz podawać przyczyny, sprzedawca nie może towaru wymieniać lub naprawiać, tylko musi Ci oddać koszt przedmiotu i koszt wysyłki do Ciebie. Odsyłasz wtedy przedmiot na swój koszt.
W formularzu zwrotu masz wybór - zwrot w ramach reklamacji lub odstąpienie od umowy.
Gdyby był jakikolwiek problem ze zwrotem pieniędzy lub wymianą towaru, otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś w nim o pomoc Allegro.
Musisz odróżniać zwrot konsumencki w ciągu 14 dni, gdzie nie musisz podawać żadnego powodu, a sprzedawca musi oddać pieniądze, od zwrotu reklamacyjnego, przy którym sprzedawca może towar wymienić lub naprawić na swój koszt.