Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dobry. Niestety tak się stało że zakupiłem produkt przez pomyłkę, ponieważ z własnej winy nie doczytałem dokładnie opisu. Chciałem anulować zakup ale sprzedawca zdążył umieścić paczkę w paczkomacie. Produkt był sprzedawany na zwykłym Allegro, nie Allegro Lokalnie i zakupiony z pomocą Smarta, ale nie jestem pewien czy wysyłka była z tego powodu darmowa czy sam opłaciłem, tak czy siak nie była ona darmowa. Teraz gdy chciałbym zwrócić przedmiot, sprzedawca się upiera że mi nie zwróci pieniędzy ponieważ nie jest żadną firmą tylko prywatnym sprzedawcą oraz że niby rzekomo musiał sam wyłożyć pieniądze na dostawę. Jak to wtedy wygląda? Czy faktycznie jest tak jak mówi? Podkreślam jeszcze raz, wystawione było na normalnym klasycznym Allegro.
Jeśli jest osobą prywatną (nie prowadzącą DG i nie jest to dzialalnosc nierejestrowa) to nie musi.
Taką odpowiedź można znalezc w dziesiątkach innych identycznych/podobnych tematów.
@Kezigo Nie wiadomo jaki produkt - niektóre są niezwracalne.
Nie wiadomo jaki sprzedawca, co ma w opisie, w zakładce "zwroty".
Wklej link do oferty, wtedy można będzie coś powiedzieć.
@Kezigo Tak, sprzedający nie udostępnia zwrotu, ma do tego prawo.
Ale możesz złożyć reklamację, w tytule aukcji jest 32GB, w opisie 2x8GB
To poważny błąd, ja wiem że sprzedający będzie tłumaczył katalogami, produktyzacją itp... ale reklamację masz prawo złożyć. Czy wygrasz nie wiem.