Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy sprzedawca może naliczyć mi prowizje za anulowanie zamówienia?
O zwrot prowizji sprzedawca zgłasza się do allegro a nie do ciebie . Pamiętaj jednak że kupując bez zastanowienia i robiąc anulowanie zamówienia narażasz go na straty (nawet jak allegro zwróci choć nie musi to koszty wystawienia ,promowania czy wyróżnienia są bezzwrotne ) i sprzedawca na tym traci i może ci ograniczyć u niego zakupy.
Anulowałem, ponieważ mój klient nie chciał zapłacić mi za materiały do wykonania zlecenia
@VulpixPL Z tego wynika, że nie kupowałeś jako konsument ale jako przedsiębiorca. W takich relacjach obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.
Nie. Zamówienie nie zostało wysłane, sprzedawca nie ponosi żadnych kosztów.
Jeżeli masz taką sytuację i sprzedający Cię o tym poinformował że nie zwróci Ci środków w pełnej kwocie to napisz do Allegro, z pewnością odzyskasz środki, jak masz możliwość to otwórz dyskusję, zakup na zwykłym Allegro:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa zakup na A Lokalne:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE a jak nie możesz otworzyć dyskusji to napisz tu : https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... pomogą.
Dzięki wielkie