anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy sprzedawca powinien zwrócić mi pieniądze

fabrykapomyslow1
#9 Pomysłodawca

Mam problem z kupionym towarem.

Zakupiłam towar i złożyłam reklamację - dotyczącą uszkodzenia towaru - ale nie doczytałam w aukcji, że towar takie posiada. Kupujący uwazględnił, że mogę odesłać. Nie wyrobiłam się w terminie. Towar został u mnie.

Chodzi o krzesło.

Ok. Postanowiłam je zmontować. Okazało się, że nie ma śrub. Poprosiłam o dosyłkę. Sprzedawca odmówił, ponieważ już złożyłam raz reklamację i sprawa jest zakończona.

Ok. Napisałam komentarz dot. sprzedawcy.

Sprzedawca postanowił jednak zareagować. I zwrócić mi 30 zł na zakup śrub, przyznał, że nie dołączył do przesyłki w/w śrub.

Jednak ja nie chcę tej rekompensaty. Postanowiłam śruby kupić.

W zakładzie meblowym okazało się, że to nie tylko jest brak śrub, ale nogi są od innego krzesła i nie pasuję do niego. I tym samym krzesło nie nadaje się do użytku.

Czy sprzedawca w takiej sytuacji powinien zwrócić mi pieniądze?

Czy allegro powinno pomóc w rozwiązaniu tej sprawy?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@fabrykapomyslow1 złóż reklamację na niezgodność z opisem (o ile w opisie nie było, że nogi są inne)

Jak będziesz mieć problem ze złożeniem reklamacji napisz do allegro przez formularz

oznacz moderatorów