Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem z kupionym towarem.
Zakupiłam towar i złożyłam reklamację - dotyczącą uszkodzenia towaru - ale nie doczytałam w aukcji, że towar takie posiada. Kupujący uwazględnił, że mogę odesłać. Nie wyrobiłam się w terminie. Towar został u mnie.
Chodzi o krzesło.
Ok. Postanowiłam je zmontować. Okazało się, że nie ma śrub. Poprosiłam o dosyłkę. Sprzedawca odmówił, ponieważ już złożyłam raz reklamację i sprawa jest zakończona.
Ok. Napisałam komentarz dot. sprzedawcy.
Sprzedawca postanowił jednak zareagować. I zwrócić mi 30 zł na zakup śrub, przyznał, że nie dołączył do przesyłki w/w śrub.
Jednak ja nie chcę tej rekompensaty. Postanowiłam śruby kupić.
W zakładzie meblowym okazało się, że to nie tylko jest brak śrub, ale nogi są od innego krzesła i nie pasuję do niego. I tym samym krzesło nie nadaje się do użytku.
Czy sprzedawca w takiej sytuacji powinien zwrócić mi pieniądze?
Czy allegro powinno pomóc w rozwiązaniu tej sprawy?
@fabrykapomyslow1 złóż reklamację na niezgodność z opisem (o ile w opisie nie było, że nogi są inne)
Jak będziesz mieć problem ze złożeniem reklamacji napisz do allegro przez formularz