anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy to jakiś błąd, czy kolejna wymyślona przez Allegro głupota?

Client:74553199
#8 Zapaleniec#

Co się dzieje, że nie mogę sprawdzić czy konkretny sprzedawca ma dany produkt? Wchodzę na sklep X wrzucam nazwę produktu i przenosi mnie na "Wszystkie kategorie". A jak wejdę bez logowania - wszystko gra. Ponieważ podobnie było z rozdzielaniem ofert zastanawiam się czy to znowu nie jest kolejny głupi pomysł Allegro na utrudnienie zakupów?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:74553199 nie powtórzyłam opisywanego problemu, czy możesz przesłać nagranie ekranu, na którym będzie to widoczne? Przed nagraniem wyczyść proszę pamięć podręczną przeglądarki, której używasz.

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:74553199
#8 Zapaleniec#

Proszę bardzo. Mam w koszyku książki od sprzedawcy unikatksiazki_pl, wchodzę, żeby sprawdzić czy mają jeszcze jeden tytuł, który szukam. Strona sprzedawcy, wpisuję tytuł w wyszukiwarkę:

allegro (1).jpg

 

Wciskam enter - i co się pokazuje? Znika unikatksiazki_pl, a zamiast tego wskakują Wszystkie Kategorie i zamiast szukać u konkretnego sprzedawcy, szuka w całym Allegro.

 

allegro (2).jpg

oznacz moderatorów

Client:74553199
#8 Zapaleniec#

Aaa, i przecież nie piszę wam o tym pierwszy:

aussie_2007
#9 Pomysłodawca#
 
 ‎21-09-2024 15:27
Dzień dobry. Oprócz niekończącego się ładowania strony, to w kwestii "szybszego znajdowania" natrafiam na poważny z mojego punktu widzenia problem: gdy mam otwartą listę ofert konkretnego sprzedawcy, to wpisując w wyszukiwarkę nazwę przedmiotu (o którym wiem, że na pewno sprzedający ma go w ofercie, bo mignął mi chwilę wcześniej na którejś stronie listy), w okienku po prawej stronie wyszukiwarki nick sprzedającego zmienia mi się na "Wszystkie kategorie". To na pewno tak powinno działać? 

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupuj%C4%85cych/od-1-pa%C5%BAdziernika-zmieniamy-spos%C3%...

oznacz moderatorów

ayo80
Moderatorka
Moderatorka

@Client:74553199 przekażę Twoje zgłoszenie do działu technicznego. Proszę o chwilę cierpliwości.

   Paula
   Moderatorka
oznacz moderatorów

ayo80
Moderatorka
Moderatorka

@Client:74553199 niestety nie możemy powtórzyć takiego błędu, o jakim tutaj wspominasz. Upewnij się, że nie masz włączonych pluginów w przeglądarce. Przede wszystkim prośba o podjęcie próby w trybie prywatnym / incognito przeglądarki.

   Paula
   Moderatorka
oznacz moderatorów