Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Co się dzieje, że nie mogę sprawdzić czy konkretny sprzedawca ma dany produkt? Wchodzę na sklep X wrzucam nazwę produktu i przenosi mnie na "Wszystkie kategorie". A jak wejdę bez logowania - wszystko gra. Ponieważ podobnie było z rozdzielaniem ofert zastanawiam się czy to znowu nie jest kolejny głupi pomysł Allegro na utrudnienie zakupów?
@Client:74553199 nie powtórzyłam opisywanego problemu, czy możesz przesłać nagranie ekranu, na którym będzie to widoczne? Przed nagraniem wyczyść proszę pamięć podręczną przeglądarki, której używasz.
Proszę bardzo. Mam w koszyku książki od sprzedawcy unikatksiazki_pl, wchodzę, żeby sprawdzić czy mają jeszcze jeden tytuł, który szukam. Strona sprzedawcy, wpisuję tytuł w wyszukiwarkę:
Wciskam enter - i co się pokazuje? Znika unikatksiazki_pl, a zamiast tego wskakują Wszystkie Kategorie i zamiast szukać u konkretnego sprzedawcy, szuka w całym Allegro.
Aaa, i przecież nie piszę wam o tym pierwszy:
@Client:74553199 przekażę Twoje zgłoszenie do działu technicznego. Proszę o chwilę cierpliwości.
@Client:74553199 niestety nie możemy powtórzyć takiego błędu, o jakim tutaj wspominasz. Upewnij się, że nie masz włączonych pluginów w przeglądarce. Przede wszystkim prośba o podjęcie próby w trybie prywatnym / incognito przeglądarki.