Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, ostatnio zamówiłem opony, stan nowe lecz niestety gdy przyszły okazało się że były zdejmowane z felgi oraz były porysowane i ogólnie ich stan świadczył że są co najmniej powystawowe lecz w ofercie nigdzie tego nie było uwzględnionego.
Postanowiłem zwrócić opony i wybrałem Reklamację "Inna wada bądź niezgodność towaru z umową" porobiłem zdjęcia, rozpocząłem dyskusję i przesłałem w niej zdjęcia opon i moje pytanie do Państwa jest następujące:
Czy wybrałem dobry sposób zwrotu? Nie lepiej może było odstąpić od umowy i opony po prostu odesłać bez podania przyczyny?
Dobrze zrobiłeś składając reklamację.
Gdybyś odesłał jako odstąpienie od umowy to sprzedawca mógłby uznać, że to Ty je zakładałeś na felgi i Ty je porysowałeś i obniżył by Ci kwotę zwrotu.
Na wszelki wypadek napisz do sprzedającego przez ZGLOS PROBLEM ..., że składasz reklamację i dlaczego masz zastrzeżenia do opon. Żeby sprzedawca na pewno nie przeoczył informacji, że to reklamacja.
Rozumiem że ZGLOS PROBLEM to to samo co rozpoczęcie dyskusji? Jak tylko złożyłem reklamację to odrazu rozpocząłem dyskusję ze sprzedającym w której wszystko opisałem, wysłałem numery paczek do śledzenia oraz wysłałem zdjęcia opon na dowód że były używane.
@DESTU teraz to sprzedawca może ci wymienić opony na inne a nie oddać kasę jednocześnie minie 14dni na zwrot ustawowy i masz pozamiatane
Zaznaczyłem że chce zwrotu pieniędzy a nie wymianę na nowe opony, poza tym jak wyżej zauważył użytkownik "Gdybyś odesłał jako odstąpienie od umowy to sprzedawca mógłby uznać, że to Ty je zakładałeś na felgi i Ty je porysowałeś i obniżył by Ci kwotę zwrotu." więc też uważam że w tym wypadku zasadnym było zgłoszenie reklamacji jako niezgodność towaru z umową ponieważ kupiłem opony nowe a dostałem używane.
@DESTU wystarczyło zanim zglosileś cokolwiek wiadomość ze zdjęciami do sprzedawcy wysłać pt opony przyszly i wygladają jakby się ktoś na nich znęcał na maszynie do zakladania na felgę wymienicie mi na nowe czy mam odstąpienie zglosić bo nowe to nie są a jak chcecie sie kłócić to ta wiadomość i te zdjęcia świadczą że towar nie jest nowy i nie możecie obniżyć kwoty zwrotu bo takie już doszły. Teraz zgloszona reklamacja zgodnie z ustawą konsumencką to sprzedawca decyduje czy wymieni czy naprawi czy zwróci kase o ile rozpatrzy pozytywnie możesz mieć jakies roszczenie on nie musi brac go pod uwage bo to 1 reklamacja
Może ktoś założył i zorientował się, że zły rozmiar, moze opony nie dały się wyważyć.
Tak czy inaczej to nie jest mój problem ponieważ opony zamawiałem jako Nowe więc zwrot towaru jak najbardziej zasadny wg mnie.