Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry sprzedawca milczy od miesiąca zero pomocy na zgłoszona reklamacje z jego strony dyskusja nierozwiązana to czy trzeba najpierw odesłać przedmiot żeby starać się o środki z AP?
@Client:123661490 w pierwszej kolejności należy złożyć wniosek Allegro Protect, następnie konsultant przedstawi dalsze kroki.
Złożony został wniosek ale został wstrzymany z informacją żeby wysłać dowód wysłania
Ale czytałam że sprzedający powinien odebrać na swój koszt przedmiot jeśli reklamacja została uznana
Wspomnę że to wysyłka musiała by być do Chin chyba a z nim niema żadnego kontaktu więc wątpię że zostanie to przez niego odebrane
Czy jak wyśle odrazu dostaje pieniądze ? Czy później będzie problem ?
@Client:123661490 widzę, że korespondujesz w sprawie wniosku z naszym supportem - poproszę o jak najszybszą odpowiedź dla Ciebie w tej konwersacji.
Dziękuję bardzo