Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jestem zwykłym kupującym 🙂 kupiłem smartwatcha dziecięcego, który zepsuł się niedługo po zakupie. Na stronie zakupu kliknąłem że mam problem z zakupem, idąc za sugestiami Allegro otworzyłem dyskusję, opisałem problem i powołując się na prawo rękojmi - poprosiłem sklep o pomoc. Sklep szybko wysłał kuriera po towar, i teraz smartwatch jest w naprawie.
No i teraz tak: sklep zachował się wzorowo, szybko zareagował, smartwatch jest naprawiany. A to pewnie musi potrwać trochę - dyskusja jest otwarta już ponad 14 dni. Wiem że długo otwarta dyskusja jest niekorzystna dla sklepu, nie chce robić problemów dla sprzedawcy, więc chętnie bym zamknął dyskusję i cierpliwie poczekał aż zegarek do mnie wróci. Ale jak zamknę, a zegarek wróci np. nadal niesprawny, albo nie wróci wcale - to nie będę mógł otworzyć dyskusji ponownie. Zamykając dyskusje niejako odbieram sobie możliwość dalszego działania.
Jakie są rekomendacje Allegro? Zamknąć dyskusję teraz i liczyć że będzie dobrze czy trzymać dyskusje otwartą?
@rzarajczyk nie mogę odpowiedzieć co powinieneś zrobić, ponieważ decyzja należy do Ciebie, ale opiszę jak to wygląda.
W Jakości sprzedaży bierzemy pod uwagę ilość nierozwiązanych dyskusji na koncie sprzedającego, ale nie dotyczy to otwartych dyskusji, tylko takich w których kupujący zaznaczył, że problem nie jest rozwiązany.
Z drugiej strony, możemy też na Twoją prośbę otworzyć dyskusję, jeśli stanie się tak jak opisujesz. Czyli otrzymasz reklamowany produkt z powrotem, ale coś będzie z nim nie tak 🙂
Ja bym nie zamykał (wiem z to z forum) jak długo się da. To sprzedającemu powinno zależeć na rozwiązaniu sprawy i często na początku fajnie wygląda a po zamknięciu już niefajnie (oczywiście nie dotyczy to wszystkich).