Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Zakupiłam na Allegro mikser wszystko było w porządku dostawa Ok itd. Jak dotarł okazało się, że jedna misa jest uszkodzona, więc otworzyłam dyskusje ze sprzedawcą. Po opisaniu problemu sprzedawca przestał się odzywać i w tym czasie wpisaliśmy jego sklep na google i okazało się że z gościem są ogromne problemy 😫 Nie zwraca reklamacji ani produktów oddanych na gwarancje, ludzie pisali nawet o założeniu spraw w sądzie i o długim czasie zwrotu pieniędzy, jeśli dokonali zwrot zakupu. W związku z powyższym, poprosiłam o zwrot kosztów misy (mikser to był koszt prawie 3200zl, misa nie całe 500zl), a sprzedawca zaproponował 200 lub zwrot CAŁEGO miksera. Boje się mu wysyłać mikser bo podejrzewam że do mnie nie wróci. Zaproponowałam zwrot samej misy, a gość uważa, że serwis chce całość. Jak tam zadzwoniłam, to powiedzieli mi, że w takich przypadkach chcą tylko przedmiot który uległ uszkodzeniu, a nie cały mikser. Na odpowiedź po opisaniu sprawy nie doczekałam się cały dzień i musiałam prosić Allegro o pomoc. Dopiero wtedy gość po dwóch dniach odpisał. Boję się co będzie, jak mu wyślę mikser. Dodatkowo od wczoraj godz 11 znów się nie odzywa. Co robić? 200zl nie pokryje nawet połowy kosztów nowej misy
@kamilop9577 złóż sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i jeśli żąda wysyłki całości to zrób to . Sprzedawca na odpowiedź ma 14 dni , nie kończ dyskusji , a jak sprzedawca nie rozwiąże problemu w regulaminowym czasie sprawa zakończy się wnioskiem do POK i zwrotem wszystkich środków . Nie obawiaj się jesteś chroniona przez allegro jako klient .
Przepraszam, muszę 🙂 wniosek do Protect 🙂
Ja tylko dodam że jeżeli sprawa nie zostanie rozwiązana po Twojej to myśli to oznacz dyskusję jako nierozwiązaną!!
Dogadałam się ze sprzedającym na zwrot 200zl ponieważ Allegro zaproponowało dopłatę 100zl z programu protect. Było to w dniu mojego postu, wieczorem. 15 września dostałam od Allegro informacje, że sprzedawca zlecił zwrot 200zl. Minęło od tego czasu 10dni i nie ma tych pieniędzy, a w międzyczasie mikser zaczął się psuć. Co teraz robić? Ogólnie mikser ma gwarancje producenta 5-letnią i myślę o oddaniu go do serwisu zamiast do sprzedającego. Co robić w takiej sytuacji?
Napisać ponownie do Allegro, zaczęłaś to należy to tak ciągnąc, nie masz dyskusji to napisz tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
Wszystko dzieje się w dyskusji, Allegro tez w niej uczestniczy ale nic z tego nie wychodzi…
Muszą Ci pomóc! A jak długo trwa już dyskusja?