anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dane odbiorcy przesyłki błąd

Client:99623172
#8 Zapaleniec#

Wszystko pięknie i ładnie działa aż do momentu kiedy wypełnię dane i klikne by iść dalej, ktoś też ma ten sam problem? Jak to faktycznie problem ze strony aplikacji to długo idzie im to naprawianie bo próbuje już od 16 i wziąć ten sam problem

Screenshot_20210407_214952.jpg

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:99623172 Czy Twój problem jest nadal aktualny? Jeśli tak, z jakiej wersji aplikacji korzystasz? Czy mógłbyś przesłać tutaj zrzut całego ekranu? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:99567163
#8 Zapaleniec#

Niestety mam ten sam problem od kilku dni i przez to nie mogę nic kupić. 

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:99567163 Abym mogła pomóc, podaj mi proszę więcej informacji. Z jakiego urządzenia i wersji aplikacji korzystasz? Czy możesz podesłać mi zrzuty ekranu?

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:99567163
#8 Zapaleniec#
  • Screenshot_20210408-121957_Google Play Store.jpg

    Screenshot_20210408-122026_Allegro.jpg

oznacz moderatorów

Client:99567163
#8 Zapaleniec#

20210408_122556.jpg

oznacz moderatorów

Client:99567163
#8 Zapaleniec#

U mnie również android, urządzenie samsung Galaxy A50

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:99567163 Dziękuję, ale wejdź proszę jeszcze w Moje Allegro (prawy, dolny róg) - Konto - Pozostałe - Ustawienia aplkacji - O programie i wykonaj zrzut swojego ekranu. Tam właśnie znajdziemy inormacje o wersji aplikacji, z której korzystasz. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:99567163
#8 Zapaleniec#
  • Screenshot_20210408-125048_Allegro.jpg

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:99623172 @Client:99567163 Bardzo Wam dziękuję za informacje. To błąd po naszej stronie, za który przepraszam. Nasz zespół techniczny już pracuje nad jego rozwiązaniem. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:99623172
#8 Zapaleniec#

Screenshot_20210408_130244_pl.allegro.jpg

oznacz moderatorów

Client:99567163
#8 Zapaleniec#

Witam, chcialam zapytać kiedy zostanie usunięty błąd? Ponieważ za chwilę stracą ważność kupony. 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:99567163 Niestety prace nad naprawą tego problemu wciąż trwają. Jakie kupony dokładnie masz na myśli? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:99567163
#8 Zapaleniec#

20zł na zakupy i 10zł promocja mobilna

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:99567163 Jeśli te kupony stracą ważność i nie będziesz mogła ich wykorzystać z powodu tych problemów, napisz proszę do nas tutaj lub przez ten formularz kontaktowy

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:99623172
#8 Zapaleniec#
  • Tak, problem nadal trwa przez co czas kuponu za pobranie aplikacji leci a ja nie mogę go wykorzystać przez ten błąd. Mam aktualna wersje aplikacji na androida w telefonie honor 9 lite. A co do całego screenu to niestety ale nie mogę ponieważ są na nim moje dane do wysyłki 
oznacz moderatorów