Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wszystko pięknie i ładnie działa aż do momentu kiedy wypełnię dane i klikne by iść dalej, ktoś też ma ten sam problem? Jak to faktycznie problem ze strony aplikacji to długo idzie im to naprawianie bo próbuje już od 16 i wziąć ten sam problem
@Client:99623172 Czy Twój problem jest nadal aktualny? Jeśli tak, z jakiej wersji aplikacji korzystasz? Czy mógłbyś przesłać tutaj zrzut całego ekranu?
Niestety mam ten sam problem od kilku dni i przez to nie mogę nic kupić.
@Client:99567163 Abym mogła pomóc, podaj mi proszę więcej informacji. Z jakiego urządzenia i wersji aplikacji korzystasz? Czy możesz podesłać mi zrzuty ekranu?
U mnie również android, urządzenie samsung Galaxy A50
@Client:99567163 Dziękuję, ale wejdź proszę jeszcze w Moje Allegro (prawy, dolny róg) - Konto - Pozostałe - Ustawienia aplkacji - O programie i wykonaj zrzut swojego ekranu. Tam właśnie znajdziemy inormacje o wersji aplikacji, z której korzystasz.
@Client:99623172 @Client:99567163 Bardzo Wam dziękuję za informacje. To błąd po naszej stronie, za który przepraszam. Nasz zespół techniczny już pracuje nad jego rozwiązaniem.
Witam, chcialam zapytać kiedy zostanie usunięty błąd? Ponieważ za chwilę stracą ważność kupony.
@Client:99567163 Niestety prace nad naprawą tego problemu wciąż trwają. Jakie kupony dokładnie masz na myśli?
20zł na zakupy i 10zł promocja mobilna
@Client:99567163 Jeśli te kupony stracą ważność i nie będziesz mogła ich wykorzystać z powodu tych problemów, napisz proszę do nas tutaj lub przez ten formularz kontaktowy.