Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
W trakcie rozmowy telefonicznej (tak w połowie) sprzedający poinformował mnie iż nagrywa rozmowę, prosiłem sprzedającego o udostępnienie tego nagrania, lecz on odmawia. Z tego co wiem firma jak nagrywa rozmowę to musi na samym początku tejże rozmowy o tym poinformować a nie w trackie, dodam iż dzwoniłem na numer podany jako kontaktowy do firmy.
Proszę o poradę co mogę w tej sytuacji zrobić.
@Rafal_inbox rodo to jest ochrona danych osobowych ich przekazywania itp 🙂 a nagranie rozmowy jeśli nie ma w rozmowie danych osobowych to niewiele zrobisz 🙂
Gdyby sprzedawca wykorzystał gdziekolwiek to nagranie, mógłbyś wyciągać konsekwencje, ponieważ o nagrywaniu faktycznie należy uprzedzać na początku.
Jakaś podstawa prawna tego twierdzenia?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Rafal_inbox Nie jest to tak jednoznaczne, wszystko zależy kto nagrywa, w jakim celu, np:
"Nagrywanie rozmów regulowane jest także przez przepisy RODO, aczkolwiek nie będą one dotyczyć sytuacji, w których nagrywane są osoby prywatne. Wtedy nie istnieje konieczność informowania o tym drugiej strony, aczkolwiek, w zależności od indywidualnego przypadku, może mieć to konsekwencje związane z odpowiedzialnością karną lub cywilną.
Jeśli nagranie wykonywane jest na potrzeby działalności gospodarczej, rozmówcy podlegają przepisom RODO. Wtedy bezwzględnie należy poinformować rozmówcę o nagrywaniu rozmowy, a także o tym, kto jest administratorem danych. Oprócz tego trzeba uzyskać zgodę na nagranie, a naruszenie tych regulacji może skutkować karą grzywny wynoszącą aż do 4% przychodów."