Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chcę skorzystać z "darmowego zwrotu otrzymanego od sprzedającego" w ramach pakietu Smart, jednak podczas wypełniania formularza zwrotu muszę potwierdzić wysyłkę własną, aby przejść do kolejnego kroku. Proszę o informację, czy po kliknięciu wysyłki własnej będzie możliwość wysyłki w ramach pakietu Smart, zgodnie z informacją jaka jest na aukcji?
@madziaaa1817 a zakup był oznaczony smart, czy może darmowa dostawa sprzedawcy ? to nie sprzedawca oferuje darmowe zwroty tylko allegro w ramach pakietu smart i zgodnie z regulaminem 🙂
Kupiłaś w smart masz smarta ?
Nie mogę dodać screena z aukcji, w każdym razie kupiłam ze smartem (mam aktywny pakiet) i jest napisane, że zwrot ze smartem jest na koszt sprzedającego.
Ale w formularzu zwrotu muszę kliknąć "wysyłka własna", żeby przejść do ostatniego kroku formularza i nie mam pewności, czy po tym będę mogła pobrać etykietę.
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
Metoda dostawy Koszt
Kurier DHL wysyłka z Niemiec
za darmo z pakietem
na koszt sprzedającego
@madziaaa1817 jak dasz wysyłka własna to nie odstaniesz etykiety 😞 napisz do sprzedawcy bo może on oferuje na swój koszt zwrot i podeśle kuriera po paczkę 🙂
Napisałam w pierwszej kolejności, ale sprzedający zamiast odpowiedzieć mi odnośnie przesyłki wysłał wiadomość z pytaniem, dlaczego chcę zwrócić towar 🙂
@madziaaa1817 dziękuję, skonsultuję z zespołem tę sytuację, ale czy mogłabyś mi przesłać jeszcze zrzut ekranu gdzie masz do wyboru wyłącznie wysyłkę własną?
@_HolaOla_ wybieram ten zrzut ekranu w okienku z wiadomością, ale nie widzę, żeby się załadował 😞
Treść jest taka:
Wysyłka własna
Potwierdź wysyłkę własną
Kliknij w przycisk "Wyślę produkty samodzielnie".
2. Odeślij produkty na adres wskazany przez sprzedawcę lub skorzystaj z darmowego zwrotu otrzymanego od sprzedającego
Adres do wysyłki zobaczysz na następnej stronie.
Otrzymasz go również na adres e-mail podany podczas zamówienia.
@madziaaa1817 niestety nie widzę tutaj Twoich zrzutów, a są mi potrzebne do wyjaśnienia tej sytuacji. Aby dodać zdjęcia wystarczy, że klikniesz w ikonę aparatu, zaraz obok ikony emotek.
@madziaaa1817 otrzymałaś także wiadomość mailową od nas w tej sprawie, więc sprawdź proszę swoją skrzynkę mailową.
@madziaaa1817 czy możesz podać mi numer zamówienia lub oferty, której dotyczy ten zwrot?
Jak zakup ze Smartem to i zwrot darmowy ale nie dla każdej metody, więc sprawdź jak jest dostępna a jak nie da sie to pisz tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e