Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
zgłosiłam darmowy zwrot smart allegro przez Pocztex kurier, jednak po wydrukowaniu etykiety mam zaznaczony krzyżyk przy płatniku usługi- czyli ja Nadawca i Pani na poczcie poinformowała mnie że musze za nią zapłacic, dlaczego? skoro miał być to darmowy zwrot.
Etykietę masz wydrukowaną przez Allegro? wysyłasz na PP czy w agencji.
przez allegro wydrukowaną wysyłam na poczcie
@uska75 podaj mi proszę numer zamówienia, którego dotyczy ten zwrot.
NUMER ZAMÓWIENIA
Próbowałaś w innej placówce ?. często bywa tak, że Panie z pocztowych okienek nie ogarniają podstaw systemu i usług do których poczta została powołana, jednakże doskonale potrafią doradzić w wyborze kalendarzy, prawej książki czy rajstop z szerokiej oferty każdej placówki/ kramu pocztowego
a całkiem możliwe.
@uska75 dziękuję, sprawdziłam Twoje zamówienie i jeśli przesyłka była realizowana przez Smart to jej zwrot musi iść tą samą metodą. W Twoim przypadku przesyłka była realizowana przez kuriera DPD, więc darmowy zwrot też powinien iść za pośrednictwem DPD. Ty wybrałaś Pocztę Polską, stąd też musisz opłacić tę etykietę. Napisz proszę do nas zgłoszenie przez ten formularz kontaktowy: https://allegro.pl/pomoc/kontakt , a być może naszemu pracownikowi uda się wygenerować nową i będziesz mogła wysłać ten zwrot przez DPD, za darmo.
dziękuje, napisałam , jednak niejasno sa odznaczone te zwroty.