Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłem przedmiot płacąc również za wysyłkę. Przedmiot okazal się wadliwy i po kontakcie ze sprzedającym odesłałem go poprzez allegro. Przy czym zostanie mi zwrócona tylko kwota za przedmiot bez poniesionych kosztów wysyłki. A zwrot poprzez inpost był z darmo
@iceman_23 Sprzedający powinien zwrócić Ci koszty wysyłki (zarówno w przypadku odstąpienia od umowy, jak i zwrotu na podstawie reklamacji). Skontaktuj się ze Sprzedającym i poproś o zwrot kosztów wysyłki. W razie problemów, daj znać i podaj proszę numer zamówienia. 🙂
Jeżeli tak zrobił to raczej nowy sprzedajacy, napisz do niego i poproś o zwrot kosztów przesyłki, najlepiej przez centru wiadomości tu: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/dane-i-ustawienia-konta/centrum-wiadomosci-allegro-LvY8REV7o... jeżeli odmówi otwórz dyskusję i tam ci pomoże Allegro: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa