Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, kupilem na allegro przedmiot zostala wykryta wada przed uplywem roku i rządalem wymiany na nowy i tu jest psikus ani allegro ani sprzedawca nie respektują Polskiego prawa dot zwrotów
"Domniemanie istnienia wady
Zgodnie z polskim prawem, wada która ujawniła się w ciągu roku istniała w momencie sprzedaży. Dla kupującego oznacza to, że to na sprzedawcy ciąży obowiązek udowodnienia, że powstała z winy konsumenta. Okres ten może być inny w pozostałych krajach UE, jednak nie krótszy niż 6 miesięcy. Jeżeli jednak wada uwidoczniła się w okresie 12-24 miesiące, to konsument musi udowodnić, że istniała w momencie zakupu."
Wlasnie otrzymalem informację że to zupełnie rozładowany akumulator, allegro nakazlo wysłać nowy akumulator a dziś zmieniło zdanie. Pondto informacje otrzymalem po czasie ( allegro pisalo ze to dla mnie na plus ) co okazalo sie zwykła bujdą.
Dlaczego firmy współpracujące nie respektują przepisów? Dlaczego samo allegro ich ie respektuje?
Pozdrawiam,
@starling_shop już WIEM !!! co się stało ,jeśli w zgłoszeniu reklamacyjnym napisałeś tak jak tu cyt ,,rządalem wymiany na nowy,, to Polak podejmujący reklamację i czytając Twoje roszczenie nie zaskoczył o co chodzi ...😂
@mdrogeria "rządalem wymiany na nowy" - przecież to aż nadto, nie za często spotyka się tak wylewne reklamacje od klientów z Allegro.
Ci od sp. z o.o zwykle najbardziej wylewni, im wystarcza napisać "oddaje" na opakowaniu.
Cieszę się ze ty dokładasz za każdym razem staranności aby dopieścić kazde zdanie, błędy sie zdarzają. Wytykaj sobie a nie komus no chyba ze traktujesz to forum jako zacne a zarazem cenne źródło informacji i jesteś nie wątpliwe częścią tego ekosystemu a właściwie to strażnikiem tylko czego? Nie rozumiem zupełnie uwag nie dotyczących sedna tematu
Bez odbioru
@QuendiTeam „ Chodzi mi o to, aby język giętki, powiedział wszystko, co pomyśli głowa…”
Zanim sie wypowiesz i ocenisz, zapytaj
Pozdrawiam
Pisałem ci @QuendiTeam w wcześniejszym poście: n i e znasz się a się sadzisz 😞 typowe... 😞
Rozumiem że Ty byś nie dociekał swoich praw? Warto próbować, warto pytać a nigdy nie wolno oceniac z gory.
@QuendiTeam po pierwszym poście który był mega chaotyczny mogę stwierdzić, że: a) nie znasz się b) masz braki w wiedzy c) niepotrzebnie się sadzisz. Zobaczymy co tam dalej napiszesz.
Mam prawo wiedzieć dlatego pytam, widze że są tu sami znawcy w zyciu oh i ah, jak miło Was wszystkich poznać 💓
Z tego co widze, jestes kolejną osobą która chce mieć wszystko podane gotowe na tacy 😞
Ja wychodze z zalozenia, ze moge wskazac kierunek jak widze chec poszerzenia wiedzy.
Mnie Rodzice nauczyli zeby takie proste rzeczy rozkminiać we własnym zakresie.
W twoim przypadku widze, ze masz typowo roszczeniową podstawę i chcesz zmusić sprzedawcę do zachowań do których nie masz uprawnień.
Kurcze nie zdawałem sobie sprawy że angażuje tutaj zwykłych klientów, byłem przekonany bede pisal z supportem i jakąś pomoca 🙂
Kolejna sprawa sprzedający nie wyrobił sie w czasie z wydaniem prawidłowej informacji zrobił to po terminie co powoduję automatyczną wymiane akumulatora i w tym pewnie pomoże allegro. Można sie rozejść i dziękuję wszystkim którzy wnieśli coś do tej rozmowy. Duzo zdrowia dla Wszystkich
@QuendiTeam napisał(a):zrobił to po terminie co powoduję automatyczną wymiane akumulatora
Ja bym takich pochopnych wniosków nie wyciągał 😮
Doceniam.