Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Szanowni Państwo, Allegro przeglądając historię sporów oraz czytając forum pomocy Allegro zauważam że jest mnóstwo oszukanych klientów którzy dostali produkt niepełnowartościowy podrobiony lub zupełnie inne niż ten który zamówili. Nadal współpracują Państwo ze sprzedawcami z Chin i pozwalają na trwanie tego typu procederów. Jak zauważyło już mnóstwo poszkodowanych procedura reklamacyjna chroni sprzedającego. Dostałam podrobiony produkt wart 10 część oryginalnego do czego w ogóle nie powinno dojść. Ile setek klientów jest takich którzy nie kontynuują procesu reklamacyjnego ze względu na nikłą pomoc z Państwa strony. Czerpią Państwo korzyści w postaci prowizji od sprzedaży produktów podrobionych i nie mają państwo dobrych procedur aby aukcje takie wyeliminować.
Zamierzam dochodzić swoich praw, jeśli nie otrzymam wystarczającej pomocy z Państwa strony będę jej szukała w odpowiednich urzędach
@kingusek_waw weryfikujemy każde zgłoszenie naszych klientów dotyczące ofert. Jeśli uważasz, że zakupiony produkt jest nieoryginalny, niezwłocznie się z nami skontaktuj, a my przekażemy Ci, jakie kroki należy podjąć dalej. Możesz również otworzyć dyskusję ze sprzedającym, by wyjaśnić sprawę.
Pani Kingusek w swoim poście zwraca się zachowując grzecznościową formułę "Szanowni Państwo"
W odpowiedzi pani moderator odpowiada per ty....
Niby drobiazg, ale brak podstawowych zasad kultury, zwracania się do rozmówcy to kolejna cegiełka i miara upadku allegro. Chyba, że to takie współczesne standardy skracania dystansu i traktowania klientów "per noga".
z wyrazami szacunku....
Tam kupują tylko naiwni, desperacji i Ci co uważają że za pol darmo dostaną oryginał.