Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zapłaciłam za torbę której do tej pory nie otrzymalam A mam potwierdzenie zakupu proszę o wyjasnienie
@Client:104055239 Czy kontaktowałaś się w tej sprawie ze sprzedającym, u którego dokonałaś tego zakupu?
@Client:104055239 Kiedy dokonałaś zakupu? Jaki był czas wysyłki? Kontaktowałaś się ze sprzedającym?
Podaj link do oferty - może zamawiałaś z Chin?
Jeżeli minął czas wysyłki i nie masz towaru ani sprzedajacy nie odpowiada to otwórz dyskusję, ma 24godz. na odpowiedź, na zwykłym Allegro tu: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa na Allegro Lokalne tu: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
@Client:104055239 a może to był błędnie wykonany przelew tradycyjny.