Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Kupiłem za pośrednictwem przedmiot, który postanowiłem zwrócić. Przedmiot zapakowałem wraz z otrzymanym kodem i wysłałem za pomocą paczkomatu allegro. Od momentu wysyłki minęło już ponad 3 tygodnie (19 września) i do tej pory status przesyłki jest w drodze. Trochę mnie to niepokoi, i chciałbym się zapytać czy to normalne, wszyscy czekają tak długo czy mam się z tym do kogoś zwrócić?
Pozdrawiam.
Nie jest to normalne, Nie masz także zwrotu środków rozumiem, piszesz w Allegro Pay i tam środki powinny wrócić, sprawdziłeś wszystko. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Nie otrzymałem ani żadnego przelewu, ani zwrotu środków AllegroPay
Jeżeli paczka dalej jest w drodze do sprzedawcy, to na "piękne oczy" raczej pieniędzy nie zwróci.
Proponowałbym skontaktować się z InPostem, czy przypadkiem paczka się nie zagubiła, bo 3 tygodnie w drodze to zdecydowanie nie jest norma czasowa.
Jak zwrot ze Smartem to Allegro jest stroną.😁 Poczekaj na moderatora.
Tak, zwracałem bezpłatnie w zielonym paczkomacie allegro. W takim razie czekam na odpowiedź moderatora.
@RedJake zgodnie z zapisem w U.K. sprzedawca może wstrzymać zwrot środków do powrotu towaru , a co z przesyłką zapytamy u źródła @Allegro_One
Ok, dziękuję.
@RedJake Podaj mi proszę numer przesyłki, której dotyczy ta sytuacja.
@_HolaOla_ a co to ?? @Allegro_One spalił się ze wstydu ??😂
@mdrogeria Nie, po prostu ja jestem pierwsza 😉
nr zwrotu: 2XWJ/2022. Dodam, że tak jak jest w instrukcji, nr zwrotu umieściłem w paczce.
@RedJake Sam numer zwrotu niestety mi nie wystarczy, czy możesz podać mi jeszcze numer zamówienia, którego dotyczy zwrot?
Jasne. Numer zamówienia:
74a7ce96-30e2-11ed-8c5a-b31c1b972521
@RedJake Dziękuję, wyjaśniam już sprawę Twojej przesyłki.
Ok, dziękuję.
@_HolaOla_ czy coś już wiadomo w sprawie tej paczki zwrotnej?
@RedJake Przepraszam za tę sytuację, ale jeszcze wyjaśniamy z naszym przewoźnikiem co się wydarzyło z Twoją przesyłką. Jak tylko będziemy mieli dla Ciebie informacje w tej sprawie, skontaktujemy się z Tobą mailowo.
@_HolaOla_ Ola ( dzień dobry 🙂 ) ale to @Allegro_One powinien się pokajać. A potem zdziwienie że ludzie nie chcą nawet za darmo zielonych boxów...
@pinsplash moje uszanowanie 👋 Tym razem ja wyjaśniałam sprawę tej przesyłki, więc i ja przepraszam @RedJake, że musiał czekać na najnowsze informacje, a przede wszystkim za całą sytuację.