Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem światła led od Chińczyka, zwróciłem towar bo przysłali mi tańszą wersję świateł.Na zwrot pieniędzy czekam od połowy września. Płatność poszła za pośrednictwem Allegro. Zamknąłem dyskusję aby skorzystać z opcji protect. Niestety nie działa opcja protect. W allegro mam Smarta miało to coś przyśpieszyć, niestety nie pomaga. Sprawę zgłaszałem jakieś 2 tyg. temu. Bez efektu. Czy muszę podać Allegro do Sądu o zwrot pieniędzy ? Chińczyk ma siedzibę w Chinach wiec nasza juryzdykcja go nie obejmuje.
@lisow1 zamiast wierzyć w piękną gadkę marketingowców zajrzyj do regulaminu Allegro Protect: "Spółka podejmuje decyzję o przyjęciu zgłoszenia w terminie 30 dni roboczych od otrzymania poprawnie wypełnionego Formularza wraz z następującymi załącznikami"
Jak złożyłeś wniosek o zwrot Allegro Protect to zapytaj co z wnioskiem, oni średnio w 7dni rozpatrują: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158&subjectId=460985e0-b...
@lisow1 miało być tanio.... a wyszło....
Ostatnio ludzie z tego kraju coraz czesciej lecą w kulki (oszukują lub przysyłają uszkodzony towar). Na ali tez jest coraz wiecej problemow.
@lisow1 sprzedający zwrócił wpłatę, jednak ponieważ płatność została wykonana przelewem tradycyjnym, operator nie ma wystarczających danych, aby zwrócić wpłatę na Twoje konto. Dlatego w wiadomości nr 26731253 poprosiliśmy o podanie informacji, które moglibyśmy przekazać operatorowi. Bardzo proszę odpowiedz na tą wiadomość (znajdziesz ją wpisując w wyszukiwarkę Twojej skrzynki odbiorczej numer - 26731253).
Dziękuję za informację. Przepływ informacji ze strony Allegro delikatnie mówiąc nie jest najlepszy. Nie można uzależniać zwrotu, zapłaty od dodatkowych bezzasadnych obowiązków. O zwrot zapłaty wystąpiłem w formie apletu na Państwa stronie. Spełnienie dodatkowych warunków w innej formie, za pośrednictwem e-maila ? Jest to niezgodne z prawem. "Widzę, że Sprzedający zlecił zwrot przez Allegro Finanse w dniu 24-09-2022 r. lecz jako, że płacił Pan przelewem tradycyjnym, operator płatności nie ma wystarczających danych by zlecić zwrot. Poproszę o podanie danych, a ja przekażę je do operatora." Czy Państwo jako operator Allegro Finanse dysponujecie należną dla mnie kwotą od 24 września br. t.j. od momentu złożenia dyspozycji zapłaty przez Sprzedającego ?