anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego jeszcze nie otrzymałem zwrotu wpłaty?

lisow1
#7 Wielbiciel#

Kupiłem światła led od Chińczyka, zwróciłem towar bo przysłali mi tańszą wersję świateł.Na zwrot pieniędzy czekam od połowy września. Płatność poszła za pośrednictwem Allegro. Zamknąłem dyskusję aby skorzystać z opcji protect. Niestety nie działa opcja protect. W allegro mam Smarta miało to coś przyśpieszyć, niestety nie pomaga. Sprawę zgłaszałem jakieś 2 tyg. temu. Bez efektu. Czy muszę podać Allegro do Sądu o zwrot pieniędzy ? Chińczyk ma siedzibę w Chinach wiec nasza juryzdykcja go nie obejmuje.

 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@lisow1 zamiast wierzyć w piękną gadkę marketingowców zajrzyj do regulaminu Allegro Protect: "Spółka podejmuje decyzję o przyjęciu zgłoszenia w terminie 30 dni roboczych od otrzymania poprawnie wypełnionego Formularza wraz z następującymi załącznikami"

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jak złożyłeś wniosek o zwrot Allegro Protect to zapytaj co z wnioskiem, oni średnio w 7dni rozpatrują:  https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158&subjectId=460985e0-b...

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@lisow1 miało być tanio.... a wyszło....

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

Ostatnio ludzie z tego kraju coraz czesciej lecą w kulki (oszukują lub przysyłają uszkodzony towar). Na ali tez jest coraz wiecej problemow.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@lisow1 sprzedający zwrócił wpłatę, jednak ponieważ płatność została wykonana przelewem tradycyjnym, operator nie ma wystarczających danych, aby zwrócić wpłatę na Twoje konto. Dlatego w wiadomości nr 26731253 poprosiliśmy o podanie informacji, które moglibyśmy przekazać operatorowi. Bardzo proszę odpowiedz na tą wiadomość (znajdziesz ją wpisując w wyszukiwarkę Twojej skrzynki odbiorczej numer - 26731253). 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

lisow1
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za informację. Przepływ informacji ze strony Allegro delikatnie mówiąc nie jest najlepszy. Nie można uzależniać zwrotu, zapłaty od dodatkowych bezzasadnych obowiązków. O zwrot zapłaty wystąpiłem w formie apletu na Państwa stronie. Spełnienie dodatkowych warunków w innej formie, za pośrednictwem e-maila ? Jest to niezgodne z prawem. "Widzę, że Sprzedający zlecił zwrot przez Allegro Finanse w dniu 24-09-2022 r. lecz jako, że płacił Pan przelewem tradycyjnym, operator płatności nie ma wystarczających danych by zlecić zwrot. Poproszę o podanie danych, a ja przekażę je do operatora." Czy Państwo jako operator Allegro Finanse dysponujecie należną dla mnie kwotą od 24 września br. t.j. od momentu złożenia dyspozycji zapłaty przez Sprzedającego ?

 

oznacz moderatorów