anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego jeszcze nie otrzymałem zwrotu wpłaty?

Client:101399271
#7 Wielbiciel#

Sprzedawca powidzial że wysłał pieniądze a nie ma na koncie ani nie ma na poczcie od od początku września 

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

serwis-texas
#21 Demiurg#

@Client:101399271 

A u mnie powiedzieć jaką metodą Ci wysłał pieniądze? Czy było to robione przez Allegro finanse? Czy dostałeś e-mail że sprzedawca wysłał pieniądze? Czy w zamówieniu jest jakiś informacja o zwrocie?

oznacz moderatorów

Client:101399271
#7 Wielbiciel#

bylo przelew tradycyjny 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:101399271 jeśli chodzi o zamówienie nr 5da227d0-4055-11ee-bfd7-8b24ade195cc, to zwrot nie zaksięgował się poprawnie. Wyjaśniamy to z operatorem, dam znać, gdy otrzymam informację w tej sprawie. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:101399271 odpisz proszę na naszą wiadomość e-mail (sprawa nr 36123607). Konieczne będzie podanie danych do zwrotu 🙂 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów