Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W dn 02.05 2023r wplacilem pieniadze za nasiona pomidora Bobcat Przelewem tradycyjnym Kopie przelewu gmajlem wyslalem sprzedawcy.W/g Ustalen poczty Wartkowice Wplacona naleznosc w tym samym dniu wplynela na konto banku Ktory mi wskazano t.j PEKAO O. w Warszawie SWIFTktory otrzymanej nalerznosci nie przekazal sprzedawcy ktory ciagle zada odemnie wplwty za nasiona pomidora.Prosze o ustalenie dlaczago tak sie dzieje.
Przelew tradycyjny idzie 5dni nawet, a skąd wiozłeś nr konta bankowego, wygląda jakbyś płacił poza Allegro.
Jeśli dobrze przepisałeś WSZYSTKIE dane na formularz przelewu to taka płatność powinna zostać zaakceptowana. Gorzej, jeśli zmieniłeś choć jeden znak.. Wtedy przelew nie dotrze do sprzedającego.
@eugeniuszpliszka przykro mi, ale ta płatność się nie powiodła. Najczęstszym problemem jest błąd w danych przelewu. W tej sytuacji sprawdź proszę, czy nie otrzymałeś wiadomości od operatora PayU z pytaniem o dane do zwrotu przelewu.
Skontaktuję się też z nimi, aby wyjaśnić dokładnie co spowodowało problem i jak odzyskasz tę wpłatę, jeśli zależy Ci na tym zamówieniu, opłać je proszę ponownie. Pierwsza wpłata wróci do Ciebie.
@eugeniuszpliszka zwrot został już zlecony 🙂 Tak jak napisaliśmy w sprawie nr 33146903.