anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego mam informację, że produkt jest nieopłacony?

Client:27175063
#7 Wielbiciel#
  • chciałam się dopytać dlaczego jeżeli opłaciłam zamówienie dokonałam autoryzacji piszę mi że produkt jest nieopłacony?
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

A jak płaciłeś? taki szybki przelew idzie chwilę a może do końca następnego dnia roboczego. Moze ponowić płatność i jak 2x za to samo pobierze to w ciągu 3dni jedna płatność wróci.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:27175063 jeśli chodzi o zamówienie nr 2a31ff90-35d5-11ee-9407-cd37e64fe499 to płatność została anulowana, możesz ją ponowić w tej zakładce

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów