Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
nie mogę dokonać zakupów mam zablokowane konto
W celu zdjęcia blokady pisz tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=8b463d9b-b539-4537-a631-a4b68c62582e&subjectId=43b3e84c-8...
@mariolamaslanka dziękuję, że skontaktowałaś się z nami, odpowiedź otrzymasz w wiadomości mailowej.
A ile czeka się na odpowiedź? Również mam zablokowane konto, napisałam wiadomość 2 dni temu.
@ola_asz Wysłaliśmy do Ciebie odpowiedź w tej sprawie w poniedziałek, 19 kwietnia o godz. 22:04, dlatego sprawdź proszę dokładnie swoją skrzynkę pocztową (szczególnie forldery spam, powiadomienia i inne).
mam zablokowane konto moge sie logowac ale nie moge nic zamawiac niweiem dlaczego
@maniekpl3 Powód zablokowania konta poznasz pisząc tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=8b463d9b-b539-4537-a631-a4b68c62582e&subjectId=43b3e84c-8...
to nic nie daje niema z nimi kontaktu
@maniekpl3 Twoje konto jest zablokowane od 2008 roku. Cieszę się, że postanowiłeś wrócić na Allegro, ale najpierw konieczne będzie skontaktowanie się z nami tutaj. Nie widzę, abyś to zrobił, więc nie rozumiem dlaczego stwierdzasz, że nie ma z nami kontaktu. Odpowiedź na pytania dotyczące blokady konta otrzymasz tylko po napisaniu przez formularz.
wczoraj spytalem dlaczego mam zablokowane konto nikt mi nie odpowiedzial dlatego napisalem ze niema kontaktu a jednak wiecie od kiedy jest zablokowane prosze o odpowiedz jak mam odblokowac
@maniekpl3 jedynym sposobem na odblokowanie konta jest kontakt za pomocą tego formularza.
Po wejściu w link pojawi się formularz jak poniżej i w ten sposób skontaktujesz się z odpowiednim działem.
a formularza niemożna wypełnić i wysłać wiadomości bo nie chce wysyłać wyskakuje błąd po prosu proszę o odpowiedz co zrobić żeby odblokować
@maniekpl3 przykro mi, że nie mogę pomóc. Sprawy zablokwanych kont można wyjaśniać tylko z działem bezpieczeństwa, kontaktując się przez formularz. Napisz proszę jaki jest komunikat błędu, który się wyświetla? Spróbuj proszę wyczyścić ciasteczka i pamięć podręczną przeglądarki lub skorzystać z innej.
wyskakuje wystąpił błąd pracujemy nad nim
dzięki skorzystałem z innej przeglądarki i udało się wysłać
@maniekpl3 bardzo Cię przepraszam za te problemy! Spróbuj proszę ponownie korzystając z TEGO FORMULARZA.
Wiem, że wygląda tak samo ale miałam taki sam problem, gdy próbowałam wejść z poprzednich linków. Więc problem może już nie występować albo jeśli się powtórzy to wejdź proszę na tą stronę i wybierz kolejno: kupuję > konto > zawieszone konto > formularz kontaktowy.
Mam zablokowane konto nie wiem z jakich powodów
@dorotii6 Cześć. Przykro mi ale na Twoim koncie doszło do włamania. Zabezpieczyliśmy je w celach bezpieczeństwa. Napisz do nas przez ten formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=8b463d9b-b539-4537-a631-a4b68c62582e&subjectId=43b3e84c-8...