Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Tak często bywa przy płatności kartą. Ponawiaj płatność, a jeśli to nie pomoże, zmień metodę płatności.
Ponawiaj do skutku, aż Ci się odechce, świetna rada.😂
@LEW433 Nie pisz głupot i nie staraj się porównywać moich rad do głupich swoich, jak ta o pomniejszeniu zwrotu o 99%. Ma powtarzać nie do skutku, tylko powtarzać i sprawdzać, a jeśli to nie pomoże, zmienić metodę płatności. Rozumiesz??
I znowu pisanie w jednym wątku o czymś z kompletnie innego, czyli spam i mydlenie na całego.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere Ja piszę wiele postów dziennie, dopisz swoim zwyczajem własne uwagi do każdego z nich, będziesz zaspokojony. To nic, że zaspamujesz forum.
Tylko ja ponawiałem ,to i tak przedstawili mi to że neruszam regulamin ,bo nie koncze tranzakcji.I jeśli będzie jeszcze jedna taka wpadke to będę miał problemy z kątem na Allegro.
@gorkaskopanska dziękujemy, że się z nami skontaktowałeś! Sprawę problemów z płatnością kartą weryfikujemy z operatorem płatności, gdy tylko ustalimy jak rozwiązać problem, odpowiemy w wiadomości mailowej.
Dziękuję ,już wszystko rozwiązane.Żekomo PayU nie weryfikuje kart z BNP Paribas.
Trzeba było zmienić forme płatnosci.Dziekuje wszystkim za zainteresowanie,pozdrawiam i życzę spokojnego popołudnia.
Sprawdź, czy nie masz zablokowanych limitów do internetowych transakcji, w niektórych bankach są domyślnie zablokowane i trzeba je ręcznie odblokować przez stronę banku lub aplikację mobilną.
@gorkaskopanska Aby na pewno nie próbujesz zapłacić kartą za coś, za co na allegro nie da się płacić kartą?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄