anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego moje płatności nie przechodzą?

Client:50319878
#7 Wielbiciel#

Przy płatności każda formą jaka jest dostępna, blik, karta płatnicza, Google pay. Cały czas się ładuje i nagle ta sama informacja płatność nie udana. Powód błąd podczas przetwarzania płatności online. Oczywiście nic nie zostało pobrane i informacja że aby opłacić produkt. Na przeglądarce to samo, więc ściągałem aplikację i to samo. 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:50319878 czy kontaktowałeś się w tej sprawie z bankiem? Widzę, ze płatności są anulowane, ale najprawdopodobniej pochodzą z jednego konta, więc może to problem banku? 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów